Skravletråd Januar

45 min igjen til legging av eldste. Yngste uvisst. Blir sikkert lenge våken. Kaffe nr 6 idag inntatt men er nok blitt immun :p

Altså. Lage middag i dag? Nei det orka vi ikke. Gikk en tur i skogen. Grilla litt pølser og grilmsøyd med svin, sopp og squash på. For 5 timer siden. Enda mett gitt. Kveldsmat for barn nå og dusjing. Så roper senga.

Jeg er trøtt og fæl allerede. Selv om det har vært verdens koseligste helg med søstrene mine og skog og fjelltur med barn. Må jeg innrømme hodet mitt er fullt og migrenen har sneket seg inn.

Gleder meg til barn skal sove.

Fikk ikke sove særlig i natt heller. Da mannen snorka noe helt forjævlig og jeg ønska meg helt seriøst en egen leilighet og singelliv på det tidspunkt. Satser på bedre natt i natt da [emoji442][emoji23] Må jo bli bedre i natt.

Han sier jo beklager stakkaren. Er da ikke som han snorker med vilje heller gitt.

Og mi lille på fem mnd bruker 80/86. Hun er stor. Ikke unormalt lang. Men har godt på kroppen og matvett. Ei lang og tynn. Og ei som er helt motsatt:p
Lillegutt veier mer enn N, men han er gutt og [emoji4] når det gjelder aktivitet og redsel er de som natt og dag [emoji85]

Man vet man er utrent når å trene kjernemusklaturen er tungt. det er trening beregnet for oss etter fødsel [emoji13] føler jeg må få kontroll på musklene mine igjen!

Back
Topp