Skravletråd Januar

God morgen og god søndag.

Planer for dagen?

Her skal mannen jobbe (hjemmekontor) på formiddagen derfor har jeg stått opp selv om søndag er "hans tur" for å passe lillemor, men fikk innvilget en dusj først :)

Vi skal til mine foreldre til middag 1430 før ungene skal på svømmekurs igjen.

Og det var vel den søndagen, vi kommer hjem i tide til å legge yngste, gi de eldste kveldsmat og legge dem også. Mannen muligens jobbe mer i kveld og så var helga over.
God morgen
Kos dere i dag

God morgen
Kos dere i dag
De store har gått på besøk til venner så jeg og lillemor styrer og mannen jobber. Egentlig snart tid for mat igjen. Men de er jo ikke hjemme... Tanken var tidlig frokost og tidlig lunsj pga tidlig middag.

De store har gått på besøk til venner så jeg og lillemor styrer og mannen jobber. Egentlig snart tid for mat igjen. Men de er jo ikke hjemme... Tanken var tidlig frokost og tidlig lunsj pga tidlig middag.
Tidlig ute de barna :)
Kengu barnet har omtrent akkurat stått opp og mannen sover fortsatt.

Salt er et must

Berne er nydelig

Majones og kequp er vanen [emoji14]

Prøver å finne ut av denne appen ( taptalk) hvordan jeg skal få slått av appen slik at jeg kommer inn på web siden til bv forumet.... mens jeg prøver å analysere hvorfor lillebror sover så urolig på natta men ikke på dagen?¿

Hvordan går det Her?

Her går det fint[emoji1] snille barn lot meg få sove til kl 0930[emoji28]

God morgen og god søndag.

Planer for dagen?

Her skal mannen jobbe (hjemmekontor) på formiddagen derfor har jeg stått opp selv om søndag er "hans tur" for å passe lillemor, men fikk innvilget en dusj først :-)

Vi skal til mine foreldre til middag 1430 før ungene skal på svømmekurs igjen.

Og det var vel den søndagen, vi kommer hjem i tide til å legge yngste, gi de eldste kveldsmat og legge dem også. Mannen muligens jobbe mer i kveld og så var helga over.

Blir en rolig søndag her[emoji1]
Gutta slapper av med iPad og jeg venter på at mannen skal komme hjem fra svigermor[emoji173]️

Back
Topp