Ellers fikk vi tatt test på frøkna. Heldigvis NEG, så ingen uvi. Bedre form ved kvelden![]()
Bra hun er bedre[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ellers fikk vi tatt test på frøkna. Heldigvis NEG, så ingen uvi. Bedre form ved kvelden![]()
Baah så irriterende
Tenkte å ligge på hotell neste fredag men så har jeg sv, tenkte å spørre om å bytte vakt men så kom jeg på at jeg har tannlegetime på morningen
Hehe ikke lett det der [emoji13] laget ny konto i prøvetiden, for tenkte ny start. men så glemte jeg mailen og den gamle uteble [emoji85]Ahh, jeg så ikke at du hadde annet enn 2016 skjønner du (i denne verden uten signatur er skjult forum en lett måte å se på. Men jeg vet jo at den ikke er komplett. Jeg har jo ikke det for mine eldste) og ble forvirret...
2013, de er jo fire da, ikke bare halvannet og størrelsen henger mye mer på greip![]()
Skal til Tønsberg på cup å så skal jeg møte mirellSkal dere på tur?[emoji2]
Jeg ble sulten! Løvstek! Bernaise kan jeg slippe, men pommes frites og salat.Mmm....det er det lenge siden jeg har spist[emoji2]
Stort nok.Hehe ikke lett det der [emoji13] laget ny konto i prøvetiden, for tenkte ny start. men så glemte jeg mailen og den gamle uteble [emoji85]
hadde begynt å lure selv om lillegutt skulle brukt str 110 xD han er nok bare på 86/92 enn så lenge
Prøver å finne ut av denne appen ( taptalk) hvordan jeg skal få slått av appen slik at jeg kommer inn på web siden til bv forumet.... mens jeg prøver å analysere hvorfor lillebror sover så urolig på natta men ikke på dagen?¿
Hvordan går det Her?
Ja det forskjell på barn [emoji4] mine er lange for alderen. de som ikke kjenner oss tror N er 5 og lillegutt 2 årStort nok.
Lillemor her er jo des 15 og bruker 86, til og med noe 80.
Det funker heller ikke. På starten kunne jeg g0 inn fra begge veier men nå funker ikke noen av dem *sukk*Jeg har tapatalk installert.
Burde slettet siden jeg nekter å bruke...
Går jeg via hjemmesiden til bv og trykker forum åpner den appen
Så jeg må direkte på forum-nettsiden. Ikke via link. Da går det
Vi skal på helsestasjonen på mandag, men denne toåringen min er bare like over 80 cm tror jeg. Så ikke så lang for alderen.Ja det forskjell på barn [emoji4] mine er lange for alderen. de som ikke kjenner oss tror N er 5 og lillegutt 2 år
Da kan man jo arve klær som er smart [emoji4] jeg er 169 og pappaen 186/187. begge mine slekter på meg. lillegutt var 78 cm i september, men ikke målt noe lengde på han etter detVi skal på helsestasjonen på mandag, men denne toåringen min er bare like over 80 cm tror jeg. Så ikke så lang for alderen.
Men det er jo ingrn av våre. Mellomste er nesten gjennomsnittlig da. Eldstemann er helt gjennomsnittlig for en 8 år gammel gutt, det er bare det at han er 9,5. Han arver tidvis klær av en kompis som er født samme måned. Et år senere. Men har en lang far og en helt annen kroppsfasong enn vår lille kar.
Men de er helt store nok for seg selv.
De to eldste arver mye klær etter tanta og onkelen sin.Da kan man jo arve klær som er smart [emoji4] jeg er 169 og pappaen 186/187. begge mine slekter på meg. lillegutt var 78 cm i september, men ikke målt noe lengde på han etter det
Såpass ja hehe [emoji4]De to eldste arver mye klær etter tanta og onkelen sin.
Svigerfar har nemlig en sønn som er et år eldre enn vår og ei datter som er halvannet år eldre enn vår. Lillemor arver av søstra si. Og delvis kusina si.
Heldig sånn.
Jeg er svært for gjenbruk. Økonomisk og miljøvennlig
Såpass ja hehe [emoji4]
barna har egentlig en onkel som er mindre enn barna, men har ikke kontakt med med min far side uten om med farfar.
Kjekt med arvetøy [emoji4] tenker sånn selv, men vi var først ut å få barn
4år som fu allerede har fått svar på ser jeg . Min er litt liten for alderenNå ble jeg usikker, hvor gamle er de barna?
Ser ut til at frøkna er i grei form så da blir det utGod morgen og god søndag.
Planer for dagen?
Her skal mannen jobbe (hjemmekontor) på formiddagen derfor har jeg stått opp selv om søndag er "hans tur" for å passe lillemor, men fikk innvilget en dusj først
Vi skal til mine foreldre til middag 1430 før ungene skal på svømmekurs igjen.
Og det var vel den søndagen, vi kommer hjem i tide til å legge yngste, gi de eldste kveldsmat og legge dem også. Mannen muligens jobbe mer i kveld og så var helga over.