Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I min jobb (admin/kontorjobb)er koden business casual, så går i skjorter, bluser, dressbukse etc.
Anbefaler forresten dressbuksene til Kaffe clothing, de ser pene ut men har stretch og strikk i livet. Funka til og med et stykke ut i svangerskapet. De har fine klær med stretch i (blazere og skjørt blant annet) som er helt nydelige på og ser pene ut. Ingen link her men bare google![]()
Hva koster de, og hvordan er de i str kontra str i vanlige butikker?De er veldig fine, elsker kaffebuksene, like behagelige som joggebukser![]()
Hva koster de, og hvordan er de i str kontra str i vanlige butikker?
Hm, ja da spørs det om de passer meg, har ikke funnet bukser på Vero moda på lenge... Men skader ikke å ta en titt [emoji4]Ikke dyre, koster 399,- eller 499,- tror jeg det er. Jeg bruker xs/34 i størrelse i klær og bruker xs/s i buksene også. S/36 blir for store.
De har lignende bukser på Veromoda også, samme der. Jeg bruke xs som jeg alltid gjør. Så helt normale vil jeg da si [emoji1]
Verdt å prøve, de er utrolig fine [emoji1303]
Hm, ja da spørs det om de passer meg, har ikke funnet bukser på Vero moda på lenge... Men skader ikke å ta en titt [emoji4]
Kaffe selges ikke på Veromoda, men Veromoda har lignende bukser![]()
Kaffe buksene er bedre synes jeg, men de er like i størrelse. Kaffe går ganske høyt opp i størrelse![]()
Skjønte det [emoji4]Kaffe selges ikke på Veromoda, men Veromoda har lignende bukser![]()
Kaffe buksene er bedre synes jeg, men de er like i størrelse. Kaffe går ganske høyt opp i størrelse![]()
Skjønte det [emoji4]
Kikket på nett nå, fant ikke større enn str 36 jeg [emoji85]
Ja de så jo veldig fine ut. Men mulig jeg trenger 48 egentlig [emoji85]Ligger på boozt helt opp til 46 [emoji4]
Har skjørt også![]()
Så det [emoji6]Sportmann selger kaffebukser til rimelig pris nå
Ja de så jo veldig fine ut. Men mulig jeg trenger 48 egentlig [emoji85]
Eller håpe at stretchen hjelper [emoji23][emoji13]

Jobber som Alarmoperatør og strengt tatt står det i håndbuka at vi skal være fin i tøyet. Men ærlig talt; vi sitter i en "bunker" 8-9timer hver dag og møter ingen, kun tlf kontakt. Så det er ingen som egentlig bryr seg. Jeg sitter i pysj på nattevakt, vennina mi dukker opp i OnePiece [emoji23] Er kun når de øverste sjefene er på besøk at vi hiver på oss den oversized jobb-genseren og jeans/litt ok buksedel [emoji23][emoji39]