Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det lov å si jeg er misunnelig?Uniform.
Jobber på sykehus, og syns uniform er skikkelig digg! Som å gå med pysj på jobb [emoji23][emoji85]
Er det lov å si jeg er misunnelig?![]()
![]()
Jobber som konsulent ute hos kunde. Går vel stort sett i vanlige klær, gjerne olabukse og genser. Jobbet tidligere for et annet selskap og der var det litt strengere kleskode. Synes det er så mye mer avslappende nå!
Ikke dyre, koster 399,- eller 499,- tror jeg det er. Jeg bruker xs/34 i størrelse i klær og bruker xs/s i buksene også. S/36 blir for store.
De har lignende bukser på Veromoda også, samme der. Jeg bruke xs som jeg alltid gjør. Så helt normale vil jeg da si [emoji1]
Verdt å prøve, de er utrolig fine [emoji1303]
Ja de så jo veldig fine ut. Men mulig jeg trenger 48 egentlig [emoji85]
Eller håpe at stretchen hjelper [emoji23][emoji13]
De er litt store i str syns jeg? Jeg kan gå ned dn str på dem. De som heter Jillian, er skjørt og blazer i samme serie også. Digger dem!
Nei, er vel ulikt fra kropp til kropp sikkert. Jeg mener jeg har kjøpt på nett, zalando har iallefall inne i str 46 i svart nå.Ja, det kan hende. Jeg får jo som sagt ikke mindre størrelse på de. Noen ganger får jeg ikke tak i de fordi butikkene tar inn veldig få [emoji57]
Hva er din kleskode på jobb og hva jobber du med? Følger du den kanskje ikke eller ingen som bryr seg ? Er selv vernepleier og ingen uniform der. Bruker egne helt vanlige klær.
Denne er innafor?Vis vedlegget 240700
Jobber som Alarmoperatør og strengt tatt står det i håndbuka at vi skal være fin i tøyet. Men ærlig talt; vi sitter i en "bunker" 8-9timer hver dag og møter ingen, kun tlf kontakt. Så det er ingen som egentlig bryr seg. Jeg sitter i pysj på nattevakt, vennina mi dukker opp i OnePiece [emoji23] Er kun når de øverste sjefene er på besøk at vi hiver på oss den oversized jobb-genseren og jeans/litt ok buksedel [emoji23][emoji39]
Ja skjønner ikke helt det med krav til kleskode når man sitter innesperret i et rom hele dagen og aldri møter noen. Hadde vi nå hatt møter o.l. så ja da kan jeg skjønne at vi bør se representativ ut [emoji14] men pga. sikkerhet og sensitivinfo er det ingen som slipper inn der vi sitter. Ikke engang politiet får komme inn uten at det er klarert med sjefen [emoji33] og vi bruker common sense; kommer øverste sjefer på besøk ja da tar alle kleskode litt mer seriøst. [emoji23]Jeg jobbet som telefonselger en liten stund, og der måtte vi kle oss pent. Dress til gutta, med slips og det hele...
Vi satt på et kontor/callsenter, der ingen andre så oss. Alle de ansatte hatet kleskoden, og den hadde nada for seg.
Sjefene hadde dog fått det for seg at de var storkarer, og at "clothes maketh the man," så der måtte vi trippe rundt i skjørt og høye hæler, og late som om kontoret i en sliten bygård ved børsparken var Aker Brygge.![]()