Vaksine 5mnd kontra 3 mnd

* hentet meg selv popkorn og chips mens jeg leste tråden nå :) <3

Men tilbake til saken - vår lille fyller 5 måneder 23 desember . Mens vi har fått time til vaksine og kontroll 11 januar ! Så det må vel bety at de er ikke såååå strenge på dette....
Vi skal ha vaksine 9.januar - blir 6 måneder 12.januar. Måtte utsette 3 måneder vaksinen, så hadde ikke nok avstand mellom 3 måneder og 5 måneder vaksinen for å få den 12.des. Går helt fint tenker jg!!
 
Bedre reaksjon denne gang enn forrige. Hun fikk vondt og litt feber begge gangene, men var lettere å trøste denne gangen og mer tilgivende [emoji23] Smilte til helsesøster rett etter vaksinen (etter hun hadde kommet over smerten ved stikket) [emoji28]
 
Vår jente ble ganske dårlig etter 3 mnd vaksinen, høy feber og slapp.

Men etter 5 mnd fikk vi beskjed om å uansett gi henne en paracet etter vaksinen, siden hun mest sannsynlig ville bli plaget nå og, pluss for å unngå smerter i lårene siden hun ligger mest på magen.

Gikk mye bedre når jeg gav henne paracet i forkant av eventuell feber og smerter:)
 
Vår fikk 5-måneders vaksine i dag. Det var så vondt å se på det lille blide og søte smilet endre seg i det øyeblikket de stakk :((((
Hun gråt veldig i rundt 5 minutter , men så ble ting bra igjen<3
Håper vi slipper feber på natten denne gang
 
Vår fikk 5-måneders vaksine i dag. Det var så vondt å se på det lille blide og søte smilet endre seg i det øyeblikket de stakk :((((
Hun gråt veldig i rundt 5 minutter , men så ble ting bra igjen<3
Håper vi slipper feber på natten denne gang
Urgh, lille fikk feber og voknet hele 6 ganger bare på 2 timer ! Hun fikk Paracet ( ga henne liten dose , den som er opp til 4 måneder ) Og den hjalp henne å finne roen og hun sovnet fint videre <3
Vaksinene altså... liker ikke....
 
Back
Topp