Skravletråd Januar

Æsj da. Noe du kan gjøre for å få den raskere bedre, ellee må det gå av seg selv da?
Den er så bra som den kan bli. Kjenner ingenting til den med mindre jeg får for mye trykk på den. Da jeg først skadet den ble jeg nummen i fingrene, og det ga seg først etter et år.

Men da vet du vel også at det går over om du ligger lurere? Eller hvordan er det?

Håper det går bedre nå

Ja, men jeg sliter med det siden jeg har en baby i senga som helst vil ligge helt inni meg. Det går utover søvnen generelt, og albuen.

Burger hørtes godt ut. Med pommes frites. Ja.

Hmm. Skal ha kylling med ungene i dag om den er god. Fiskepinner er backup, egentlig bokseskinke men det kom jeg på at ungene ikke liker, bare jeg...
Det er godt . :) tror du ikke kyllingen er god da?

Det er godt . :) tror du ikke kyllingen er god da?
Det er resten av en pakke som er åpnet på søndag. Med kylling har jeg litt dårlig erfaring....

Dårlig matvett å ha kylling liggende i kjøleskapet i know.

Vi fungerer liksom ikke så godt akkurat på det feltet når vi veksler på å være hjemme....

Ja, men jeg sliter med det siden jeg har en baby i senga som helst vil ligge helt inni meg. Det går utover søvnen generelt, og albuen.
Babyer i senga er gjerne litt utfordrende i så måte ja

Jippi.
Bare 1 time til helg [emoji4]

Her er det nissedico i bhg idag [emoji3] må snart gjøre oss klare [emoji4] ha en fin dag [emoji4]

Det stemmer. Har kava med at jeg hadde glemt å pakke fødebagen og fant ikke bobblebuksa[emoji85][emoji23] Lurer på om jeg skal ta det som et hint å pakke den snart, minus bobblebukse[emoji23]
Får til det, heldigvis[emoji4] er duppen på dagtid som redder meg om dagen.

Haha, på tide å pakke da ja[emoji23] og ikke glem boblebukse![emoji23][emoji23][emoji23]
Hurra for dupp!

Hvem var du før?[emoji2]
Det er meg lillemirakel. derfor det står det [emoji4] om jeg sier at jeg har en datter som jeg kaller N her inne og lillegutt kjenner du meg igjen da? [emoji4]

Desperat nok så fant jeg om klubbkasse 2018.

Korpset prøvde i 2017 og kom på sånn 2-3-409 plass et sted og selvsagt helt uten sjangs til å nå topp 3 i år også, men det trekkes noen vinnere hver uke så man må jo bare håpe....

Men i år kan ikke mamma stemme, for man må logge inn med fb-profil (i fjor var det bare å stemme og man kunne stemme en gang pr i adressen. I år sikrer man at en person bare kan stemme en gang. I fjor kunne jeg jo stemme både hjemme og på jobb, men manne kunne ikke stemme hjemme om jeg hadde gjort det)

Håper dere er heldige![emoji1] man må jo prøve?!
Jeg stemmer gjerne på dere[emoji2]

Back
Topp