Skravletråd Januar

Nei, det er når jeg har angst. Dritt lei av det!

Ååh. Sliter med angst jeg og :( skjønner hva du mener. Går du på noen medisiner eller samtaler for angsten for å prøve å bli kvitt den? Angst er noe dritt!

Ååh. Sliter med angst jeg og :( skjønner hva du mener. Går du på noen medisiner eller samtaler for angsten for å prøve å bli kvitt den? Angst er noe dritt!

Nei. Jeg må bare holde triggerne i sjakk. Det har jeg ikke fått til på en god stund dessverre.

Nei. Jeg må bare holde triggerne i sjakk. Det har jeg ikke fått til på en god stund dessverre.

Har du vurdert psykolog? Du trenger ikle svare om du vil altså. Om jeg spør om ting du ille vil fortelle :) Går til psykolog selv for å takle angst og depresjoner

Har du vurdert psykolog? Du trenger ikle svare om du vil altså. Om jeg spør om ting du ille vil fortelle :) Går til psykolog selv for å takle angst og depresjoner

Det er ingen vits, for det fungerer bare der og da. Det er en diagnose som er årsaken, men når jeg klarer å holde meg på et akseptabelt nivå av triggere så fungerer jeg helt fint.

Det er ingen vits, for det fungerer bare der og da. Det er en diagnose som er årsaken, men når jeg klarer å holde meg på et akseptabelt nivå av triggere så fungerer jeg helt fint.

Ååja. Forstår. Håper virkelig at du klarer å komme deg til et bra nivå av triggerne så det ikke skjer så ofte. Men vet det er vanskelig :(

Ååja. Forstår. Håper virkelig at du klarer å komme deg til et bra nivå av triggerne så det ikke skjer så ofte. Men vet det er vanskelig :(

Ja :(
Det er Nav som lager trøbbel, og en søknad jeg trreger hjelp til som jeg ikke får hjelp til. Om mannen bare hadde tatt seg av det så hadde det vært greit.

Ja :(
Det er Nav som lager trøbbel, og en søknad jeg trreger hjelp til som jeg ikke får hjelp til. Om mannen bare hadde tatt seg av det så hadde det vært greit.

Vil han ikke gjøre der eller får han ikke til?

Kengubarnet vil ha sort jakke til neste vinter, han fant en parkas i går som han likte men som jeg ikke likte så godt, jeg fant en jeg likte men med pris på 2500 utgikk den...
Blæ

Speilglatt ute. Står å ser på om mannen i det hele tatt kommer seg ut til bhg... innkjørselen er glatt og vi er fri for grus[emoji848]

Ser dårlig ut for at han kommer seg ut. Noe som betyr at vi sliter da for vi har mange ærender. Hs og vaksine 1230. Og jeg skaø til fysio 15. Bhg henting 16 og klatring fra 16-18. Kjipt om føret setter stopper for alt.

Fikk aldri gått på turn før et eller to år på barneskole. Da var det sllerede blitt seriøst :p gøy for henne nå. For er ikke noe seriøst. Bare organisert lek men ikke strengt :)

Når de er så små så er det jo bare frilek som gjelder[emoji2] kan ikke stille krav så tidlig[emoji4]

Back
Topp