Nei, er ikke sulten. Pøser på med mat likevel. Ikke godt![]()
Uff. Er det hele tiden eller kun når mensen og sånt nærmer seg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, er ikke sulten. Pøser på med mat likevel. Ikke godt![]()
Uff. Er det hele tiden eller kun når mensen og sånt nærmer seg?
Nei, det er når jeg har angst. Dritt lei av det!
Ååh. Sliter med angst jeg ogskjønner hva du mener. Går du på noen medisiner eller samtaler for angsten for å prøve å bli kvitt den? Angst er noe dritt!
Nei. Jeg må bare holde triggerne i sjakk. Det har jeg ikke fått til på en god stund dessverre.
Har du vurdert psykolog? Du trenger ikle svare om du vil altså. Om jeg spør om ting du ille vil fortelleGår til psykolog selv for å takle angst og depresjoner
Det er ingen vits, for det fungerer bare der og da. Det er en diagnose som er årsaken, men når jeg klarer å holde meg på et akseptabelt nivå av triggere så fungerer jeg helt fint.
Ååja. Forstår. Håper virkelig at du klarer å komme deg til et bra nivå av triggerne så det ikke skjer så ofte. Men vet det er vanskelig![]()
God morgenGod morgen![emoji4]
Ja![]()
Det er Nav som lager trøbbel, og en søknad jeg trreger hjelp til som jeg ikke får hjelp til. Om mannen bare hadde tatt seg av det så hadde det vært greit.
Planer for dagen?God morgen
Hjemme med sykt barnPlaner for dagen?
God bedring[emoji170]Hjemme med sykt barn
Får vaske klær tenker jeg og rydde litt
Fikk aldri gått på turn før et eller to år på barneskole. Da var det sllerede blitt seriøstgøy for henne nå. For er ikke noe seriøst. Bare organisert lek men ikke strengt
![]()