Skravletråd Januar

Hentet hun rett før timen, og de hadde akkurat spist! Hadde planer om p kjøpe med noe til henne, men var sent ute og legen var straks klar [emoji85] så turte ikke gå innom butikken da [emoji85]

Men har lært at jeg må bare ha det med! [emoji85]

Ser den. Vært slik her og sv og til på hs timer. Av og til er man bare litt sein :p i mitt tilfelle nå med to, alltid tidsnok med sånn rett før :p

Klarer ikke å stoppe matinntaket. Overspisingen har tatt overhånd :(

Prøvde å strikke ikveld. Men helt ekstreme klamme hender av en eller annen grunn. Får ikke til overhodet. Føler meg bare helt dritt i hode og kropp ikveld :(

Travle dager på jobb og hjemme? Jeg er kommet meg 12 cm ca på halsen jeg strikker. Men får ikke til ikveld
Hadde hjemmekontor i dag.
Hentet frøkna, lagde og spiste middag, ukeshandlet + et par andre småting jeg trenger (inkludert garn til neste prosjekt), pakket ut varer, gikk en liten tur for å komme over 10.000 skritt i dag, dusjet og så fikk jeg endelig tid til å sette meg ned og da var det allerede sent

Hadde hjemmekontor i dag.
Hentet frøkna, lagde og spiste middag, ukeshandlet + et par andre småting jeg trenger (inkludert garn til neste prosjekt), pakket ut varer, gikk en liten tur for å komme over 10.000 skritt i dag, dusjet og så fikk jeg endelig tid til å sette meg ned og da var det allerede sent

Lang dag.. men kjempeflott at du klarer få tid til litt trening inni alt også :) savner å trene. Og kunne trene. Men trening for meg er ikke løping eller sånn. Jeg hater å løpe. Men klatring. Det er trening jeg elsker

Lang dag.. men kjempeflott at du klarer få tid til litt trening inni alt også :) savner å trene. Og kunne trene. Men trening for meg er ikke løping eller sånn. Jeg hater å løpe. Men klatring. Det er trening jeg elsker
Ikke trening, det var det for kaldt til, skulle ha trent i dag og handlet i morgen, men byttet om dagen siden det ikke skal være 10 kalde i morgen.
Var oppe på 8.792 skritt og gikk bare en veldig kort tur for å komme over 10.000 skritt, ikke mer enn en 15 minutter :P
Trener jeg er jeg ute en 2 timer +

Ikke trening, det var det for kaldt til, skulle ha trent i dag og handlet i morgen, men byttet om dagen siden det ikke skal være 10 kalde i morgen.
Var oppe på 8.792 skritt og gikk bare en veldig kort tur for å komme over 10.000 skritt, ikke mer enn en 15 minutter :P
Trener jeg er jeg ute en 2 timer +

Tur for meg er trening :p
Litt kaldt ja og trene hardt i ti minus.
Tenkte jeg skulle begynne å bruke fitbiten min igjen, men kommer jo til å gremmes over hvor lite jeg klarer å bevege meg. Å gå gjør jo vondt [emoji848]

Back
Topp