Kjekt daNoe ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt daNoe ja
Kan ikke klage. Der?
Mhm
Må finne det ut til i morgen
Begge deler
Hentet hun rett før timen, og de hadde akkurat spist! Hadde planer om p kjøpe med noe til henne, men var sent ute og legen var straks klar [emoji85] så turte ikke gå innom butikken da [emoji85]
Men har lært at jeg må bare ha det med! [emoji85]
Will doDu får fortelle oss hva du velger![]()
Uff daKlarer ikke å stoppe matinntaket. Overspisingen har tatt overhånd![]()
Det er det[emoji4]Enkelt og godt
Åhja! Det synes Ibo og [emoji28]
Hun var veldig skjønn når legen hentet oss, danset bort og sa «se auauen min» [emoji85]
Klarer ikke å stoppe matinntaket. Overspisingen har tatt overhånd![]()
Har ikke klart mer enn et par omganger selv, men det er mer siden jeg ikke har hatt tidPrøvde å strikke ikveld. Men helt ekstreme klamme hender av en eller annen grunn. Får ikke til overhodet. Føler meg bare helt dritt i hode og kropp ikveld![]()
Har ikke klart mer enn et par omganger selv, men det er mer siden jeg ikke har hatt tid
Hadde hjemmekontor i dag.Travle dager på jobb og hjemme? Jeg er kommet meg 12 cm ca på halsen jeg strikker. Men får ikke til ikveld
Hadde hjemmekontor i dag.
Hentet frøkna, lagde og spiste middag, ukeshandlet + et par andre småting jeg trenger (inkludert garn til neste prosjekt), pakket ut varer, gikk en liten tur for å komme over 10.000 skritt i dag, dusjet og så fikk jeg endelig tid til å sette meg ned og da var det allerede sent
Ikke trening, det var det for kaldt til, skulle ha trent i dag og handlet i morgen, men byttet om dagen siden det ikke skal være 10 kalde i morgen.Lang dag.. men kjempeflott at du klarer få tid til litt trening inni alt ogsåsavner å trene. Og kunne trene. Men trening for meg er ikke løping eller sånn. Jeg hater å løpe. Men klatring. Det er trening jeg elsker
Nei, men det har vært mye angst i det sisteUff da
Nærmer det seg den tiden av måneden?
Da pleier jeg å få problemer![]()
Sulten hele tiden ?:/
Ikke trening, det var det for kaldt til, skulle ha trent i dag og handlet i morgen, men byttet om dagen siden det ikke skal være 10 kalde i morgen.
Var oppe på 8.792 skritt og gikk bare en veldig kort tur for å komme over 10.000 skritt, ikke mer enn en 15 minutter
Trener jeg er jeg ute en 2 timer +