Skravletråd Januar

Mm, men da må jeg enten kjøre sju eller halv ni liksom. Og sju klarer jeg ikke med ungene. Og derved blir det enten kø eller å komme sent. Oftest komne sent. Men nå med overtid er litt før til hjelp, så da blir det kø

7 er litt heftig med tre små ja[emoji38]
Jeg begynner kl 08 og havner ALLTID i kø...sykt lei av å komme for sent på jobb![emoji13]

Lille O sitt rom:

a7462e5fed1daaee3bc05216d82f87a6.heic

1ebca5ee9e373386ced04562fc390b47.heic

Ibo sitt:

74818871d8b801caf5e47057cc6095dc.heic

40f638aeb75a30784ecebbfb319fc0f3.heic

Skal snart rydde det siste rotet på det nye barnerommet, så skal jeg legge ut bilde [emoji16] men etter en lang dag igår, så trengte jeg en rolig start på dagen [emoji85]

Gleder meg tiø bilde :D

Vært hos legen med Ibo i dag pga magen hennes, time kl 15 - vi kom inn 45 min senere [emoji28][emoji28]

Så flinke søte små[emoji1]
Gikk selv på turn som liten og husker hvor moro det var![emoji1]

Fikk aldri gått på turn før et eller to år på barneskole. Da var det sllerede blitt seriøst :p gøy for henne nå. For er ikke noe seriøst. Bare organisert lek men ikke strengt :)

God dag alle sammen[emoji1]
Sløver på sofa etter 1 time ute i kulda.. Straks handle litt, fylle ut noen søknader og rydde i for små klær[emoji2]
Ha en flott dag!

Håper du har hatt en super dag :)

What? [emoji33] Står som regel med en base jeg også gitt. Syns det er greit jeg. Da har man jo mer kontroll gitt.

Mange "bedrevitere" der ja [emoji90]

Hva er det dere spiller?

Eldste skulle på tur med skolen i dag. Så laga kakao til hu. Laga ekstra masse da. Så jeg og minste varma oss opp en svær kopp hver med kakao nå.

Koser oss litt før leksene må gjøres da :)

Så kooselig :)

Back
Topp