Vi skal ha pølser[emoji28]
Pølser er godt[emoji1] hva skal dere ha til?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ha pølser[emoji28]
Jada. Han strødde og det gikk bra. Isen ligger der. Flere plussgrader, men smelter ikke fort når det ikke regner
Mm, men da må jeg enten kjøre sju eller halv ni liksom. Og sju klarer jeg ikke med ungene. Og derved blir det enten kø eller å komme sent. Oftest komne sent. Men nå med overtid er litt før til hjelp, så da blir det kø
Ble enkelt i dag med brød og lompe. Og så klart rekesalat og sprøstekt løk[emoji4] skikkelig dia vennlig[emoji28]Pølser er godt[emoji1] hva skal dere ha til?
Vurderte grå mrd rosa eller lilla men tror den blir fort møkkete
Det er han, hoster, varm og fryktelig tett og klør over heke kroppen
Skal snart rydde det siste rotet på det nye barnerommet, så skal jeg legge ut bilde [emoji16] men etter en lang dag igår, så trengte jeg en rolig start på dagen [emoji85]
Kjøkkenet Shinet, skapene som var i uorden ryddet
All papp bært ut
Vaskemaskin nr 2 i gang
Japp! Jeg er trøtt! Må vurdere å duppe med Lillejenta i dag ^^
Masse yttertøy lagt ut , tok 2 min før første bud nom på en av buksene. Må få ut litt av huset, passer ikke neste vinter uansett
Det er gull verdt ja[emoji1] glemmer liksom å prioritere det...
Så flinke søte små[emoji1]
Gikk selv på turn som liten og husker hvor moro det var![emoji1]
Liker igrunn ikke Snack a Jacks med Barbecue og paprika. Hele posen kommer likevel til å forsvinne inn i min munn.....
Så fine rom[emoji3]Lille O sitt rom:
![]()
![]()
Ibo sitt:
![]()
![]()
God dag alle sammen[emoji1]
Sløver på sofa etter 1 time ute i kulda.. Straks handle litt, fylle ut noen søknader og rydde i for små klær[emoji2]
Ha en flott dag!
What? [emoji33] Står som regel med en base jeg også gitt. Syns det er greit jeg. Da har man jo mer kontroll gitt.
Mange "bedrevitere" der ja [emoji90]
Eldste skulle på tur med skolen i dag. Så laga kakao til hu. Laga ekstra masse da. Så jeg og minste varma oss opp en svær kopp hver med kakao nå.
Koser oss litt før leksene må gjøres da![]()
Au, det er sikikkelig sårt[emoji31]