Skravletråd Januar

Vet bare at dette halvåret kommer til å bli utrolig hektisk, og da her jeg ikke en gang begynt å tenke på påske, 17. mai og slikt i forbindelse med barnehage og skole.

Etter sommerferien tror jeg det vil roe seg en del ned.

Satt å så på kalenderen min som allerede begynner å fylles opp med reiser, og vet at langt fra alt er inne enda
Da er det greit om det blir roligere etter sommeren. Krysser fingrene for deg[emoji16]

Kjøkkenet Shinet, skapene som var i uorden ryddet
All papp bært ut
Vaskemaskin nr 2 i gang

Vet bare at dette halvåret kommer til å bli utrolig hektisk, og da her jeg ikke en gang begynt å tenke på påske, 17. mai og slikt i forbindelse med barnehage og skole.

Etter sommerferien tror jeg det vil roe seg en del ned.

Satt å så på kalenderen min som allerede begynner å fylles opp med reiser, og vet at langt fra alt er inne enda
Jeg har bare en reise, i april

Oppgavene står i kø, derav overtid, frem til vinterferien (uke 8) og så er hverdagen mer eller mindre tilbake fra mars. (litt sånn overgang siste par ukene i februar)

Videre vet jeg egentlig ikke. Mannens arbeidsgiver flyttet så hverdagslogistikken endres fra en gang rundt feb/mars.

I know, men kan ikke bli for sen uansett da. Skal til legekontor for blodprøver også. Og tenker der må jeg være før 11 gitt. Om ikke blir de ikke sendt i dag. Og der sliter jeg innimellom. Blir så veldig veldig trøtt på morgenkvisten.

Sleit i natt da. Mannen presterte å snu seg MOT meg og snorke med ekstra høyt volum. Trodde seriøst ett øyeblikk jeg skulle klikke. Og akkurat idet jeg tenkte sofaen er grei, så gikk volumet hans ned heldigvis. Og da sovna jeg [emoji39]

Hehe ^^
Mannen min fikk seg et par spark i leggene i natt han og. Snorking er grusomt!

Hehe

Jeg liker å sove om natta
For dagen krever meg.

Lillemor mente det var morgen 5.10 i dag. Drøye henne til 5.50 men tidlig opp ja

På dagen er det bare meg og Lillejenta, uten mulighet til å gjøre stort annet enn å leke inne og kanskje en tur ut om vi er heldige. Dagene er kjipe når man er isolert på landet uten førerkort :(

Jeg har bare en reise, i april

Oppgavene står i kø, derav overtid, frem til vinterferien (uke 8) og så er hverdagen mer eller mindre tilbake fra mars. (litt sånn overgang siste par ukene i februar)

Videre vet jeg egentlig ikke. Mannens arbeidsgiver flyttet så hverdagslogistikken endres fra en gang rundt feb/mars.
Foreløpig har jeg 2 reiser i januar, en samling i februar (er i Oslo, men vil komme sent hjem de dagene), 2 i mars (en er privat), 2 i april og muligens en i juni

Da har mam vært hos legen for blodprøver og påfyll av b12 sprøyta :) Plaster på ræva gitt [emoji23]

Foreløpig har jeg 2 reiser i januar, en samling i februar (er i Oslo, men vil komme sent hjem de dagene), 2 i mars (en er privat), 2 i april og muligens en i juni
Du har virkelig mye reiser i jobb du, det har heldigvis ikke jeg.

Så en to dagers tur til Oslo i slutten av april med hotell og konferanse er bare fint for meg. Det er stort sett en gang i året

Masse yttertøy lagt ut , tok 2 min før første bud nom på en av buksene. Må få ut litt av huset, passer ikke neste vinter uansett

Back
Topp