HjemmedagHva ble det til?
Passet meg i grunn fint kjenner jeg,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HjemmedagHva ble det til?
Hjemmedag
Passet meg i grunn fint kjenner jeg,
Vurderte grå mrd rosa eller lilla men tror den blir fort møkketeDen synes jeg er veldig fin![]()
![]()
Eventuelt med grå bunn
Det er han, hoster, varm og fryktelig tett og klør over heke kroppenEr han litt pjusk?
God bedringNei ikke helt
Det er i tidligste laget ja, men da våknet frøkna og hu mor fikk ikke sove merBra den var grei grem til da i det minste[emoji4] men uansett er 5 aaalt for tidlig.
Står til?God morgen,
Blir gøy se bildeSkal snart rydde det siste rotet på det nye barnerommet, så skal jeg legge ut bilde [emoji16] men etter en lang dag igår, så trengte jeg en rolig start på dagen [emoji85]
TakkGod bedring
Skjønner det. Rart hvordan den innebygde klokka til hver enkelt fungerer og at noen barn våkner midt på natta og mener det er morgenen[emoji28]Det er i tidligste laget ja, men da våknet frøkna og hu mor fikk ikke sove mer
HeheJeg liker å ha huset for meg selv sent om natten. Da kan jeg se det jeg vil på tv, med en kanne vann og strikketøyet. Jeg liker ikke å være alene med Lillejenta dagen etterpå
Lærer jeg? Aldri ^^
Så godt med rolig start på dagen[emoji4]Skal snart rydde det siste rotet på det nye barnerommet, så skal jeg legge ut bilde [emoji16] men etter en lang dag igår, så trengte jeg en rolig start på dagen [emoji85]
Blir det roligere da?Gleder meg til sommeren, må bare overleve frem til den....
Sommer..... Ja.....usikker på hvordan den blir. Men håper det blir bra.Gleder meg til sommeren, må bare overleve frem til den....
Blir det roligere da?
Sommer..... Ja.....usikker på hvordan den blir. Men håper det blir bra.
Masse lykke tilSitter på sykehuset og venter på time hos både jordmor og lege + UL. Dårlig på å vente[emoji30][emoji28]