Skravletråd Januar

Den synes jeg er veldig fin
59efe0f63fbfe255220ed4217b7e3217.png
6e05347b1567d663a70e7239c06da868.png

Eventuelt med grå bunn
Vurderte grå mrd rosa eller lilla men tror den blir fort møkkete

Skal snart rydde det siste rotet på det nye barnerommet, så skal jeg legge ut bilde [emoji16] men etter en lang dag igår, så trengte jeg en rolig start på dagen [emoji85]

Det er i tidligste laget ja, men da våknet frøkna og hu mor fikk ikke sove mer
Skjønner det. Rart hvordan den innebygde klokka til hver enkelt fungerer og at noen barn våkner midt på natta og mener det er morgenen[emoji28]

Jeg liker å ha huset for meg selv sent om natten. Da kan jeg se det jeg vil på tv, med en kanne vann og strikketøyet. Jeg liker ikke å være alene med Lillejenta dagen etterpå :p
Lærer jeg? Aldri ^^
Hehe

Jeg liker å sove om natta
For dagen krever meg.

Lillemor mente det var morgen 5.10 i dag. Drøye henne til 5.50 men tidlig opp ja

Skal snart rydde det siste rotet på det nye barnerommet, så skal jeg legge ut bilde [emoji16] men etter en lang dag igår, så trengte jeg en rolig start på dagen [emoji85]
Så godt med rolig start på dagen[emoji4]

Sitter på sykehuset og venter på time hos både jordmor og lege + UL. Dårlig på å vente[emoji30][emoji28]

Blir det roligere da?
Sommer..... Ja.....usikker på hvordan den blir. Men håper det blir bra.

Vet bare at dette halvåret kommer til å bli utrolig hektisk, og da her jeg ikke en gang begynt å tenke på påske, 17. mai og slikt i forbindelse med barnehage og skole.

Etter sommerferien tror jeg det vil roe seg en del ned.

Satt å så på kalenderen min som allerede begynner å fylles opp med reiser, og vet at langt fra alt er inne enda

God morgen forresten.

Tidlig morgen, og 15 min tidligere ut av døra enn i går. Altså den tiden jeg planla å gå i går.

Og her har dere forklaringen på hvorfor jeg egentlig ikke gidder stresse med å komme meg avsted før åtte.

Vi skulle dra 7.20 i går men dro 7.35

Via skolen. (fem min omvei totalt sett ca) og bhg.
Og opp på hovedveien. 8 traff jeg trafikken. (som i at det stoppet helt opp. Pokemon-fart) Og 8.15 parkerte jeg.

I dag dro vi 7.20, via skolen og bhg
Altså et kvarter før.
Opp på hovedveien. 7.50 traff jeg trafikken. Altså ti minutter tidligere enn i går.
Og 8.10 parkerte jeg. Altså 5 minutter før i går.

Nesten hele det kvarteret før jeg sto opp og var effektiv på morgenen er spist opp av kø.

Leverer jeg ungene på skolen 8.25 og drar via bhg treffer jeg aldri køen og parkerer før 9

Back
Topp