Skravletråd Januar

Planer for dagen?
Nei ikke egentlig. Ferdig med nightfallen questene nå.

Så tenker sitte i sofaen og strikke litt og se film nå.

En unge skal på speider senere og begge på bingo i kveld. Så blir egentlig en fredelig dag tenker jeg :) Besøker gjerne mamma når de er der da imens.

Så regner jeg med det gjerne blir noe mythic i kveld da. Du da?

Du har virkelig mye reiser i jobb du, det har heldigvis ikke jeg.

Så en to dagers tur til Oslo i slutten av april med hotell og konferanse er bare fint for meg. Det er stort sett en gang i året
Det går sånn i perioder, akkurat nå er det veldig mye, andre perioder er der 2-3 reiser i året

Mannen som "kjørte jo bare" skulle flytte bilen jeg ikke fikk opp. Og bekrefter at det har nok frosset på mer og eksistere ikke veigrep så bilen står der. Og er det ikke bedre i morgen kan vi glemme å kjøre

Tja, reelt sett er det vel 20 meter vei pluss en parkeringsplass som må strøs grundig.

Han gikk for å snakke med naboen som vi eier veien sammen med, og som er eier av parkeringsplassen jeg satte bilen på, for det var eneste vei jeg kom meg. Vi får se hva de lander på. Hjemmekontor med en toåring etter å ha fulgt ungene til skolen til fots er sånn ikke helt etter planen...

Håper dere fikk brukt bilen idag[emoji4]

Absolutt :) og hun leker så fint med de hun kjenner fra bhg der og. En av guttene er på samme avdeling. Mannen min sier at de to er opprørerne på turn. Når de begynner sammen så kjører de sitt eget løp og bare leker og ikke hører :p men ikke at det er så strengt eller organisert enda. Mest fri lek og følge de andre. Men idag var de begge kjempeflinke. Klatra masse sammen og slikt, men stakk ikke for seg selv og herja :p

Så flinke søte små[emoji1]
Gikk selv på turn som liten og husker hvor moro det var![emoji1]

Jeg liker å ha huset for meg selv sent om natten. Da kan jeg se det jeg vil på tv, med en kanne vann og strikketøyet. Jeg liker ikke å være alene med Lillejenta dagen etterpå :P
Lærer jeg? Aldri ^^

Hehe, blir en tøff morgen av sånt[emoji13][emoji28]

Nei ikke egentlig. Ferdig med nightfallen questene nå.

Så tenker sitte i sofaen og strikke litt og se film nå.

En unge skal på speider senere og begge på bingo i kveld. Så blir egentlig en fredelig dag tenker jeg :) Besøker gjerne mamma når de er der da imens.

Så regner jeg med det gjerne blir noe mythic i kveld da. Du da?

Prøver å få gjort litt husarbeid mens Lillejenta er våken, mens hun på sin side prøver å hindre meg i det. Kanskje jeg kan snike meg til å strikke mens hun sover, men jeg tviler. Får bare rydde når mannen kommer hjem tenker jeg.

Må gjøre ferdig weekly i kveld, har igjen å vinne 2 bg. Overraskende vanskelig ^^

Bra man kan ha det morsomt[emoji23]

Ja det er det. Veldig annerledes enn min egen familie, som aldri tuller med hverandre på den måten. Pappa kunne aldri kaste snø på mamma mens hun satt på do, men det gjorde svigerfar mot svigermor ^^

Back
Topp