Skravletråd Januar

Da er du jo kjempe flink til å passe på[emoji2]
Jeg måtte også kutte ut frukten på skolen til min mellomste[emoji849] spiste bare det og rørte ikke brødskiva... Han er småspist og egentlig litt for tynn...[emoji13]
Man må jo bare prøve

Om man drar til legevakta og få resept på noe, men ikke har noen legitimasjon av noe sort? (Har rotet vekk alt og bestit nytt[emoji22]). Fins det en måte å hente det ut likevel uten legitimasjon?

Om man drar til legevakta og få resept på noe, men ikke har noen legitimasjon av noe sort? (Har rotet vekk alt og bestit nytt[emoji22]). Fins det en måte å hente det ut likevel uten legitimasjon?
Spørs muligens litt på apoteket

Noen steder får jeg hentet ut uten leg når vi har vært der før. Andre ganger skal de ha, og alltid om vi er nye

Spørs muligens litt på apoteket

Noen steder får jeg hentet ut uten leg når vi har vært der før. Andre ganger skal de ha, og alltid om vi er nye

Har alltid levert leg uten at de spør. Vet ikke om de kjenner meg. Stedet er ikke så stort, men jeg er jo ikke akkurat den som gjør meg kjent for alle :p noen vet jeg hvem er basert på bekjentskap fra flere år siden. Av de ansatte. Men om de jobber vet man jo ikke. Og om de husker meg igjen. :/ bruker samme apotek som alltid men legplikten vet jeg jober streng

Klarer snart ikke mer hoste. Utvikler seg slltidtil bronkitt for meg pga astma. Og det er tungt å puste :(

Jeg har ikke måtte vise legitimasjon for å hente ut resept på apoteket, men det kan jo være forskjell fra plass til plass.

Jeg har ikke måtte vise legitimasjon for å hente ut resept på apoteket, men det kan jo være forskjell fra plass til plass.
Spørs hva det er virker det som. Mine sterke smertestillende må jeg vise leg for. Mens annet mildere må jeg ikke vise leg for. Pluss signatur som regel for de sterkere. Vi bor en liten plass alle kjenner alle også. Så de vet godt hvem jeg er også. :)

Kjenner de til deg? Det er jo leg plikt [emoji848]
Men har fått time på legevakta og får høre. Om de eventuelt har hostegreier der eller kan ringe til apoteket. Er så sliten :(

Fått meg time hos legevakta halv 2. Noskapin funker jo ikke (vet det er dårlig effekt men i nøden tar man alt). Har bøtta nedpå med alt. Men nå begynner det å bli tungt å puste. Og med alle andre plagene jeg går med, klarer jeg ikke dette oppå alt :( er så sliten og gjør så vondt å hoste :(

Back
Topp