Pga frøknaÆsj da[emoji13] vet du hvorfor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pga frøknaÆsj da[emoji13] vet du hvorfor?
[emoji30] er det frøkna som ikke sover?Vært våken 4,5 t altkjipt med bekkenet
Hørtes fantastisk ut[emoji1]
Jeg har sovet veldig godt[emoji1] hjemme alene med de to minste, og har visst hatt minstemann (5år) i senga i natt[emoji85] ikke merket at han har kommet, men våknet av en kjempe kos kl 08[emoji1]
Stemmer. Ikke fått sovebarn[emoji30] er det frøkna som ikke sover?
Han spiser godt til middag, litt for lite på skolen. Tar grep med skolematen nå, slutt på skolefrukt for han spiser et halvt eple og droppet matenOi, da har han ikke mye å gå på nei[emoji20] min 9,5 åring er jo nesten dobbelt så tung[emoji15] riktignok høyere med 143 cm, men veier 38 kg[emoji4]
Får han noe næringsdrikker eller spiser han greit?
Han spiser godt til middag, litt for lite på skolen. Tar grep med skolematen nå, slutt på skolefrukt for han spiser et halvt eple og droppet matenOi, da har han ikke mye å gå på nei[emoji20] min 9,5 åring er jo nesten dobbelt så tung[emoji15] riktignok høyere med 143 cm, men veier 38 kg[emoji4]
Får han noe næringsdrikker eller spiser han greit?
Det skal helst vi også gjøre i dag.Herlig å kunne sløve litt ekstra[emoji1]
Her har jeg stekt rundstykker og frokost er inntatt[emoji4] nå skal jeg rydde bort jula...
Pga frøkna![]()
Så deilig!
De kan være lydløse [emoji87]
Hihi så søtt [emoji7]
Han spiser godt til middag, litt for lite på skolen. Tar grep med skolematen nå, slutt på skolefrukt for han spiser et halvt eple og droppet maten
Så derfor sender jeg heller med grønnsaker sammen med brødet og varierer med eggemuffins, pastasalat, middagsrester etc for å få i ham mat. Er planen i alle fall.
Hjemme drikker han h melk, det har de desverre ikke i skolemelk så han vil ikke ha melk på skolen og drikker hellet vann. Han får havregrøt en dag og joghurt en dag gjennom skolemelk da. Vurderer å kutte det for han spiser ikke noe annet. Vel, har havregryn i joghurten da og spiser frukt eller grønnsaker.
Vi får se utover vinteren og våren. Må prøve å få ham litt opp i vekt.
NeiDet hjelper jo veldig[emoji1] jeg jobber jo i Horten innimellom når jeg er hos politiet[emoji4]
Er det Åsgårdstrand?
MIddagen vi hadde i gårHva snakker du om?[emoji38] jalapeños ??
Halv 5 og blitt vekket 2 ganger før detVåknet tidlig?[emoji31]
Så slitsomt...Stemmer. Ikke fått sovebarn
Hun står opp alt fra 6 til halv 9. Men funnet ut at det ikke har noe å si på kvelden. Halv 10 er alt for seint ja. Her kunne det fort bli 11 og før det var mørkt[emoji85]Når står hun opp da? [emoji85] kanskje vi skal kutte enda mer på dagen [emoji85] for halv 10 blir litt for sent [emoji849]
Det gjør det. For oss alle[emoji4]Ja. Verden snus på hode når det kommer søsken.
Kan fort bli det ja[emoji849]
Jeg får ta en tur og klaske litt vett i hodet på ham[emoji23]
AhFra Kitch’n og HM[emoji1]
Planer for dagen?God morgen[emoji4]