Skravletråd Januar

Hvor gammel?
Ibo har sovetid til kl 14 maks [emoji85] og bhg legger ca 12 [emoji85] noen dager våkner hun før 14, men hun er fortsatt ikke trøtt [emoji28]
I helgene sover hun ikke alltid lenger [emoji85]

Like gammel som Ibo. Hu har nå max 30 min i bhg og hjemme og det funker for oss. Kan være sliten og småsurvet når vi kommer hjem fra bhg, men legger seg greit[emoji4] også har vi måtte flytte legging fra 19 til 20.

Svigermor og svigerfar er ikke gift. Svigerfar har ny samboer og to barn på alder med våre og reiser på ferie selv.

Men du minnet meg på at korpset skal til Danmark så mulig jeg får til noe der... Men hunden... Hunden er og blir gammel og sær

Ah....da funker det jo ikke så bra å dra på ferie om de ikke er gift[emoji28]
Om korpset skal til Danmark så kanskje dere får til noen ekstra dager? Og noen som kan passe hunden?[emoji4]

Like gammel som Ibo. Hu har nå max 30 min i bhg og hjemme og det funker for oss. Kan være sliten og småsurvet når vi kommer hjem fra bhg, men legger seg greit[emoji4] også har vi måtte flytte legging fra 19 til 20.

Når står hun opp da? [emoji85] kanskje vi skal kutte enda mer på dagen [emoji85] for halv 10 blir litt for sent [emoji849]

Merkelige greier det der altså.

Eldstemann begrenset vi i bhg fra han var to og hadde sluttet å sove på dagen 2,5 år gammel.
Tror nok kanskje det blir slutt her og om ikke lenge. Så kanskje vi kommer oss til legging kl 19 igjen også. Men nå blir jo hele verdenen hennes snudd på hodet om noen uker, så vi går se hvordan det blir da.

Ha en super lørdag Sara[emoji1]
Sløv morgen, sto opp med snuppa for 2,5 time siden, de andre kom også, delte opp eple og ga dem pepperkaker og la meg på senga med mannen og har sovet litt av og på mens ungene tidvis titter innom for å si at eplet var delt i et antall biter som ikke gikk opp med antall unger, lillemor vil ha kos, og andre små og store ting de vil fortelle.

Men nå står vi opp og lager frokost

Gått ned en halv kilo siden slutten av november.

Lillemor dro frem vekta i dag så jeg veide dem. Hun med klær og bleie da, men hun skal uansett vurderes på helsestasjonen om ei uke aå det stresser jeg ikke med.

Eldste var 23,7 og 129,5 cm for halvannen mnd siden. Nå er han 23,2. Der gir en kmi/bmi på 13,67 som er ca p3, for 9,5 år gamle gutter på de norske vekstkurvene. Undervekt grad 2, bare 3 prosent er enda tynnere enn ham. Han ligger normalt rundt undervekt grad 1 så tynn har han alltid vært, men en halv kilo ned i løpet av jula merkes altså.

Mellomste har ikke vært så syk og karret seg fra 16,9 til 17. Undervektig er hun også med sine 117,5 cm til disse kiloene, men greit nok. Vi jobber jo også med forstoppelse på henne da, fast på movicol til påske før vi skal prøve å trappe ned.

Oi, da har han ikke mye å gå på nei[emoji20] min 9,5 åring er jo nesten dobbelt så tung[emoji15] riktignok høyere med 143 cm, men veier 38 kg[emoji4]
Får han noe næringsdrikker eller spiser han greit?

Har hatt en fin natt faktisk, våknet noen få ganger bare ! Og pappaen stod opp med Ibo så jeg fikk sove til halv 9 [emoji173]️
Enn du? [emoji5]

Hørtes fantastisk ut[emoji1]
Jeg har sovet veldig godt[emoji1] hjemme alene med de to minste, og har visst hatt minstemann (5år) i senga i natt[emoji85] ikke merket at han har kommet, men våknet av en kjempe kos kl 08[emoji1]

Middag hos svigermor utgår for min del. Formen er dårlig :( helt greit men tipper samboern skulle ønske jeg kunne. Men hun er syk og dårlig inmunforsvar så skal ikke ha det på meg at jeg smitter henne heller med noe som blir fælt

Ah....da funker det jo ikke så bra å dra på ferie om de ikke er gift[emoji28]
Om korpset skal til Danmark så kanskje dere får til noen ekstra dager? Og noen som kan passe hunden?[emoji4]
Korpset skal til Danmark og jeg har litt lyst å få til at kanskje en av oss (jeg?) reiser med korpset og den andre med bil og ungene etter noen dager (jeg er sikkert den som burde gjøre det. Bare tanken på å kjøre som skremmer meg. Evt overtale gutten til å dra med korpset. Og vi andre selv?) og se om vi kunne få til Legoland eller Løveparken som heter noe annet, et zoo, eller noe sånn...

Om hunden sto igjen hos svigermor... Det liker hunden dårlig. Så vi får se....

Tror nok kanskje det blir slutt her og om ikke lenge. Så kanskje vi kommer oss til legging kl 19 igjen også. Men nå blir jo hele verdenen hennes snudd på hodet om noen uker, så vi går se hvordan det blir da.
Ja. Verden snus på hode når det kommer søsken.

Sløv morgen, sto opp med snuppa for 2,5 time siden, de andre kom også, delte opp eple og ga dem pepperkaker og la meg på senga med mannen og har sovet litt av og på mens ungene tidvis titter innom for å si at eplet var delt i et antall biter som ikke gikk opp med antall unger, lillemor vil ha kos, og andre små og store ting de vil fortelle.

Men nå står vi opp og lager frokost

Herlig å kunne sløve litt ekstra[emoji1]
Her har jeg stekt rundstykker og frokost er inntatt[emoji4] nå skal jeg rydde bort jula...

Middag hos svigermor utgår for min del. Formen er dårlig :( helt greit men tipper samboern skulle ønske jeg kunne. Men hun er syk og dårlig inmunforsvar så skal ikke ha det på meg at jeg smitter henne heller med noe som blir fælt

Da er det nok lurt at du slapper av hjemme ja[emoji4] god bedring!

Korpset skal til Danmark og jeg har litt lyst å få til at kanskje en av oss (jeg?) reiser med korpset og den andre med bil og ungene etter noen dager (jeg er sikkert den som burde gjøre det. Bare tanken på å kjøre som skremmer meg. Evt overtale gutten til å dra med korpset. Og vi andre selv?) og se om vi kunne få til Legoland eller Løveparken som heter noe annet, et zoo, eller noe sånn...

Om hunden sto igjen hos svigermor... Det liker hunden dårlig. Så vi får se....

Synes det høres ut som en herlig plan![emoji1] håper dere får gjennomført den eller noe lignende!

Back
Topp