Skravletråd Januar

Godt nytt år til deg også[emoji1]
Kjipt med lite søvn da[emoji13] håper det snur snart!
Tar alvorspraten med junior nå i senga. Mamma må ha søvn

Ser ut som du klarte det :p
Absolutt bedre enn ingenting :) så lenge det er noe du trives med ;)

Regner med jeg kommer til å trives [emoji3] alt er bedre enn å gå hjemme [emoji85] skal ut i perm fra 07.03, så greit å ha noe å gjøre frem til da [emoji85]

Delt.

Jeg er glad det viste noe. For holdningen fra legen til nå har vært sånn «det er etter svangerskapet. Vent og se det går seg til». Mens jeg har pressa på at noe må utredes.

Men og lei meg fordi det er noe. Og jeg ikke vet omfanget. Eller hva som egentlig kan gjøres. Og frykta for å havne på aap blir reell nå. Vi mister masse inntekt. Står med en på 60% og en på 80 % og husleia er akkurat økt :(

Ja den suger!
Det er mulighet for bostøtte, stønad til barnetilsyn muligens, samt at det er en max sum en familie skal måtte betale for barnehage, men det hjelper ikke alltid.

Alltid deilig med både mer lønn og avspaseringstid[emoji1]

Ja, Hadde 30 timer å gå på da jeg begynte, nede på 13 når jeg tok julefere, noe som førte meg til ca 2 minus etter å ha avspassert en del jul, og derved greit å spare opp igjen. Usikker på hvor lenge jeg skal sitte i morgen, men noe pluss og overtid ble det denne uken og mer blir det nok helst neste uke.

Nei SiV har ikke det beste "underholdningsprogrammet" :hilarious:
Men som du sier.. P får den hjelpen han trenger. I dag har vi tatt støp av føttene hans for tilpassa såler.
Å i morgen får vi kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanskje komme hjem..
G har hvert hjemme med A mens vi er her. Men de var her sammen med osspå nyttåsaften og til 1. nyttårsdag.
Hjem er best.

Men sykehus når man trenger det er jo bra på sitt vis. Om enn kjedelig.

Det går bra med Lillemann nå, mener jeg å ha lest?

Regner med jeg kommer til å trives [emoji3] alt er bedre enn å gå hjemme [emoji85] skal ut i perm fra 07.03, så greit å ha noe å gjøre frem til da [emoji85]

Såfremst kroppen er med ja så er det greit p ha noe å gjøre ;)

Ja den suger!
Det er mulighet for bostøtte, stønad til barnetilsyn muligens, samt at det er en max sum en familie skal måtte betale for barnehage, men det hjelper ikke alltid.

Trooor ikke vi havner under den summenn det håper jeg ikke iallefall. Men med husleie, svindyr strøm på huset vi må leie, to biler som det ikke lønner seg å selge (må ha to biler og siden vi bor så langt på landet), så må veldig mye kuttes. Gruer meg til yngste må i bhg og...

Trooor ikke vi havner under den summenn det håper jeg ikke iallefall. Men med husleie, svindyr strøm på huset vi må leie, to biler som det ikke lønner seg å selge (må ha to biler og siden vi bor så langt på landet), så må veldig mye kuttes. Gruer meg til yngste må i bhg og...

Ja vjeg synes grensen for å få hjelp er for lav.

Hjem er best.

Men sykehus når man trenger det er jo bra på sitt vis. Om enn kjedelig.

Det går bra med Lillemann nå, mener jeg å ha lest?
Ja det går bra.
Han er jo ikke "fiskemeldt" før om 5 år. Men han er ferdig med behandlingen sin og vi kan reise hjem når denne infeksjonen er over. Så da må vi bare håpe at det holder.

Ja det går bra.
Han er jo ikke "fiskemeldt" før om 5 år. Men han er ferdig med behandlingen sin og vi kan reise hjem når denne infeksjonen er over. Så da må vi bare håpe at det holder.
Krysser fingrene

Hvordan er kroppen nå?:) fin form?

Den er gravid [emoji23]
Har bekkenløsning foran som kommer og går litt etter hva jeg gjør og sure oppstøt hvis jeg spiser visse ting [emoji85] holder det seg sånn frem til fødsel er jeg fornøyd [emoji5]

Regner med noe er i klem. Det kan forklare st jeg ikke har følelse i rumpa og høyre ben. Men vet ikke med smertene. Håper jo noe kan gjøres. MR vil vise mer. Om hva som er ståa nervemessig.

Men fikk sånn sett bekrefta at jeg ikke blir god på denne siden av året. Og muligens ikke dette året overhodet. Vi skal få møte med nav via legen. Og søke aap neste legetime :(?

Håpe MR viser noe positivt[emoji4]

Så vondt å høre[emoji20] Satse på at det hvertfall går greit igjennom med AAP, så du slipper mye styr rundt det i tillegg.

26d5f3aa86fe953e1bb63d03420e886d.png

Denne, men så på nett at neste str er 98/104 - det blir jo kanskje veldig stort [emoji85] ønsker 98 [emoji85]
Så fin[emoji4] jeg og ønsker at dem kunne ha ren 98. 98-104 blir for stort og 92 bare akkurat passe.

Det er koselig[emoji173]️
Ja. Ble ikke til at jeg rakk over det da. Men fikk booket dåp idag. Det er ikke verst. :happy: nå håper jeg bare det blir bekreftet at det passer så kjører vi på med lokaler.:happy:

Den er gravid [emoji23]
Har bekkenløsning foran som kommer og går litt etter hva jeg gjør og sure oppstøt hvis jeg spiser visse ting [emoji85] holder det seg sånn frem til fødsel er jeg fornøyd [emoji5]

Hehe. Men bra den ikke er for ille stilt ;)
Fikk alle plagene som fantes tror jeg med mine. Og med siste tilbydde de sterilisering. Fornjeg bør ikle få flere.
Så jeg krysser alt jeg har for at du holder deg akkurat slik du er i dag i kroppen [emoji16]

Back
Topp