Skravletråd Januar

Bilde?
Har byttet noen julegaver som var feil størrelse samt skrevet under på jobbkontrakt [emoji1360]
Egner seg ikke på trykk[emoji13][emoji28]
Så kjekt da[emoji4] Blir det med en gang mere virkelig[emoji4]

Fikk svar på røngten idag. Viser skev rygg og skiveutglidning i korsryggen på noen punkter. Må i mr for å avklare om nerver er skadd eller klemt

Fikk svar på røngten idag. Viser skev rygg og skiveutglidning i korsryggen på noen punkter. Må i mr for å avklare om nerver er skadd eller klemt
Huff, skrysse fingrene for at ingenting er skadd. Men det forklarer sikkert en del?

Huff, skrysse fingrene for at ingenting er skadd. Men det forklarer sikkert en del?

Regner med noe er i klem. Det kan forklare st jeg ikke har følelse i rumpa og høyre ben. Men vet ikke med smertene. Håper jo noe kan gjøres. MR vil vise mer. Om hva som er ståa nervemessig.

Men fikk sånn sett bekrefta at jeg ikke blir god på denne siden av året. Og muligens ikke dette året overhodet. Vi skal få møte med nav via legen. Og søke aap neste legetime :(?

Hva tenker du om det? Vil det være veldig negativt, eller gir det håp om at noe kan gjøres for å bedre situasjonen?

Psykologen imorgen. Og lege. Spent og se om jeg har stemme nok til å prate med de. Jeg hvisker jo nå for det kommer knapt lyd ut. Og selv da er det spakt og stemmeskifte- lyder [emoji85]

Håper det har gått bra idag[emoji4]

Er bare 3 eller 4 DPO... så ikke noe baby her nei :( negative EL tester også. De har vært positive i de to andre svangerskapene mine... Blir legen med storebror i morgen hvertfall.

Fortsatt ikke i form han heller?[emoji20] Guri, så hardt dette sitter da!

Fortsatt ikke i form han heller?[emoji20] Guri, så hardt dette sitter da!
Innlagt jeg nå... Tatt masse prøver... Håper egentlig de finner noe, så jeg kan få hjelp. Vist ikke må hjem hjem igjen i dag... for de har ikke smitte rom til meg :(

Back
Topp