Skravletråd Januar

Tror jeg har strikket litt mye i det siste. I natt syntes jeg at Lillejenta spiste litt vel mye, jeg var nemlig redd for at hun da ville strikke for mange runder! Det var jo helt logisk at hun strikket mens hun diet..... :oops::hilarious:
Sånn helt logiske tanker som finner sted når jeg ikke er helt våken :-)

Vekdig usikkert nå, har jo downs og de siste dagene har det kommet en del dårlige nyheter så akkurat nå er alt bare veldig usikkert
Håper for dem/dere at det blir en bedre utfall enn fryktet

God morgen[emoji4] jeg skal til frisøren og vet ikke om jeg gruer eller gleder meg[emoji28] enn du?

Bilde?
Har byttet noen julegaver som var feil størrelse samt skrevet under på jobbkontrakt [emoji1360]

Fant den kule pysjen til Ibo, men den hadde ikke hm i hennes str [emoji849]
Får sjekke en annen hm imorgen [emoji87]

De vil at jeg skal diskutere saken over telefon, og derfor får jeg ikke møte. Men jeg trenger noen som kan se vedtaket sammen med meg, i tillegg til at jeg også har angst for å ringe.

Helt på trynet at du ikke får møte med de [emoji849]

Tror jeg har strikket litt mye i det siste. I natt syntes jeg at Lillejenta spiste litt vel mye, jeg var nemlig redd for at hun da ville strikke for mange runder! Det var jo helt logisk at hun strikket mens hun diet..... :oops::hilarious:

Strikk på hjernen da. Haha [emoji85][emoji85]

Den følelsen nå man får et referat fra et møte du ikke var på og skulle heller ikke skulle ha vært på hvor det står at det skal avholdes et arbeidsmøte denne uken og at du skal være med på det.
Du har ikke hørt noe om det, vet ikke når det skal være eller hvilken by det skal være i.
Ut fra beskrivelsen trenger du mer informasjon hva de egentlig mener for å så undersøke de forskjellige mulighetene og konsekvensene, dette kan fort ta et par dager.
Det er onsdag ettermiddag.......

Må vel være noen du kan ringe for å få dette avklart?[emoji15]

Back
Topp