Skravletråd Januar

Godt nytt år jenter og gutter. 2 hele timer med søvn. Når minstemann har funnet ut at han har laken-syken ...Nå sover han som en stein i dagsenga mens storebror løper rundt som en galing...

Nyttåtsfosette mitt i år er søvn atter søvn. Hvordan står det til med dere?
Så slitsomt med alt for lite søvn. Håpe du får slappet av litt ila av dagen[emoji4]

Joda, litt lite søvn . Ble vekket 2 , sovnet 3 igjen og opp halv 6. Kunne vært verre. Stolt av frøkna. Nettop kommet på eget rom
Kjipt med lite søvn, men så bra av frøkna[emoji4] her begynte hu og sove hele natta etter at hu fikk eget rom i sommer. Ikke hver natt, men stort sett.

Må til byen med eldste. Tannlegen. Så bestemor slengte seg med. Så blir det en dag utav dette også :) Ha en fin dag da :)

God morgen! Hva skal folket idag? [emoji3]

Morgen jenter to timer barnefri og hjemme fri[emoji173][emoji173][emoji173]

Hørtes godt ut da[emoji2]
Tja.

Jo. Altså, jeg liker retten. Når jeg lager det selv kaller jeg det sosakjøtt. Andre kaller det kjøtt i mørke. God gammeldags tradisjonsrik middag.

Når fjorland lager det må jeg bruke pepperkvern på
Også et det salt.

Sausen et salt. Kjøttet smaker minimalt. Tre bitte små poteter og mye saus. Sausen trengs, og jeg liker mye saus jeg. Det et i sausen smaken ligger i dette. Men mye salt. Jeg liker salt mat jeg. Men blir jo tørst

Men altså, jeg valgte jo noe av det jeg liker best da, selvsagt. Tross alt. Jeg valgte jo maten selv.

God morgen :D noen av dere her som har erfaring med klær fra Tiny Trolls of Norway? Ser de har salg på barnehagepakker nå.

Tror jeg har strikket litt mye i det siste. I natt syntes jeg at Lillejenta spiste litt vel mye, jeg var nemlig redd for at hun da ville strikke for mange runder! Det var jo helt logisk at hun strikket mens hun diet..... :oops::hilarious:

Tror jeg har strikket litt mye i det siste. I natt syntes jeg at Lillejenta spiste litt vel mye, jeg var nemlig redd for at hun da ville strikke for mange runder! Det var jo helt logisk at hun strikket mens hun diet..... :oops::hilarious:
Hehe[emoji23] litt mye strikk da kanskje[emoji28]

Back
Topp