Skravletråd Januar

Lurt å prøve ja. Ungen er lang og mammaen tykk :D

Hehe, kom deg i butikken og prøv ;) det er så forskjellig åssen de passer. Hvor ganmel var din igjen?
Har selv hatt ergobaby 360 og hata den. Stiv og klumpete og nyfødtinnlegget man skal bruke til minst 4 mnd o 5,5 kg men sannsynligvis mye mye lengre er dritt

Omni har ikke nyfødtinnøegg. Ei heller den jeg nevnte først :)

Du kan sende mail heldigvis, men du kan ikke inkludere personlige detaljer og sensitiv informasjon.

Mail er en prosess der det tar lsng tid og få svar. Kunne tenkt et møte der man fikk snakka med noen og diskutert ulike løsninger. Få forklart regelverket og tidsrammer og sånt. Sikkert noe det du også trenger de til.

Få sikre at søknad på aap for meg er riktig og det er neste skritt.

Hehe, kom deg i butikken og prøv ;) det er så forskjellig åssen de passer. Hvor ganmel var din igjen?
Har selv hatt ergobaby 360 og hata den. Stiv og klumpete og nyfødtinnlegget man skal bruke til minst 4 mnd o 5,5 kg men sannsynligvis mye mye lengre er dritt

Omni har ikke nyfødtinnøegg. Ei heller den jeg nevnte først :)

Hun blir snart 7 måneder :)

Mail er en prosess der det tar lsng tid og få svar. Kunne tenkt et møte der man fikk snakka med noen og diskutert ulike løsninger. Få forklart regelverket og tidsrammer og sånt. Sikkert noe det du også trenger de til.

Få sikre at søknad på aap for meg er riktig og det er neste skritt.

Ja, men du kan sende mail om å skaffe et møte, trodde det var det du trengte og ikke likte siden det innebærer å ringe :)
De skal svare innen 2 dager.

Hun blir snart 7 måneder :)

Jeg var påtur og kjøpe tula free to grow. Sikla på den lenge. Mykt stoff og ikke stive stropper. Du kan jo se på den og om den fins i butikken :)
Men siden jeg ikke får bli bæremamma droppa jeg det og solgte sjalet :/

Ja, men du kan sende mail om å skaffe et møte, trodde det var det du trengte og ikke likte siden det innebærer å ringe :)
De skal svare innen 2 dager.

Åja. Men var det ikke det du prøvde på? Pg få møte og det ikke gikk? Bare fikk beskjed om å ringe?

Åja. Men var det ikke det du prøvde på? Pg få møte og det ikke gikk? Bare fikk beskjed om å ringe?

De vil at jeg skal diskutere saken over telefon, og derfor får jeg ikke møte. Men jeg trenger noen som kan se vedtaket sammen med meg, i tillegg til at jeg også har angst for å ringe.

Jeg trenger strikkehjelp, men det ser ut til at alle sover.... :eek:

Supert :)
Jeg tenker Ergobaby eller Babybjørn. Vet du mye om de?
Ikke så mye, men hørt at Ergobaby er bedre enn Babybjørn. Både for deg og baby[emoji4] og jeg er kjempefornøyd med min Ergobaby, så lenge jeg slipper nyfødtinnlegget, og det har jo ikke du behov for.

Brukte bjelland før. Men syns de smuldrer nå. Så tar de til 14 kr på rema. De er gode og holder fasongen :)
De har jeg ikke prøvd. Synes de ferske fra fiskemannen er knallgode, men til en litt annen pris[emoji28]

Godt nytt år jenter og gutter. 2 hele timer med søvn. Når minstemann har funnet ut at han har laken-syken ...Nå sover han som en stein i dagsenga mens storebror løper rundt som en galing...

Nyttåtsfosette mitt i år er søvn atter søvn. Hvordan står det til med dere?

Back
Topp