Skravletråd Januar

Sov unge... mamma trenger hvile :( holder på å miste stemmen. Og gubben har bidratt lite idag med nødvendige ting så jeg er utslitt i tillegg. Nytter ikke mase [emoji849] nattasangen til eldste hørtes ut som en kråke i stemmeskiftet

Håper du er i mål med begge nå[emoji4]

e3b25f7ffd2c739ef1318d9d33af5795.jpg

Dårlig utvalg av forskjellige dresser til toåringen. Men fikk iallefall typen jeg ville ha. Og fin farge da :) dyr, så glad foreldrene mine ville kjøpe den i gave til henne

Kjempe fin dress[emoji2]

Endelig hjemme

De et lange disse dagene med overtid på jobb. Selv om den ikke var såååå lang, for jeg kom ikke før klokka ni. Men jobbet til litt over åtte, med kjøring hjemmefra i 12 timer (hvilket er litt av poenget. Den middagen jeg får på jobb er skattefri dersom jeg er hjemmefra mer enn 12 timer)

Lange dager for deg ja[emoji4]
Hvor lenge må du/dere holde på sånn?

Den følelsen nå man får et referat fra et møte du ikke var på og skulle heller ikke skulle ha vært på hvor det står at det skal avholdes et arbeidsmøte denne uken og at du skal være med på det.
Du har ikke hørt noe om det, vet ikke når det skal være eller hvilken by det skal være i.
Ut fra beskrivelsen trenger du mer informasjon hva de egentlig mener for å så undersøke de forskjellige mulighetene og konsekvensene, dette kan fort ta et par dager.
Det er onsdag ettermiddag.......

<3 <3 <3

har stadig tatt frem telefonen med hensikt å oppdatere dere.. men det skjer så mye hele tiden..
Akkurat nå sitter jeg på sykehuset med mini i sovende i sengen sin.
BM er 22 januar. Så 23-24 januar.
De siste prøvene har vist "ingen blaster" så det blir spennende å se.
Skjønner godt det. Dere har vært på sykehuset hele tiden? Krysser alt jeg har . Masse klemmer❤️❤️❤️

Back
Topp