Jupp den ja
Ikke sikkert han vil lære å gå noen gang å da vet jeg ikke om det er noe vits med dress
Han trenger vel dress om han bare sitter også?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp den ja
Ikke sikkert han vil lære å gå noen gang å da vet jeg ikke om det er noe vits med dress
Gaah feil tallerkeer fra kitchn
Sov unge... mamma trenger hvileholder på å miste stemmen. Og gubben har bidratt lite idag med nødvendige ting så jeg er utslitt i tillegg. Nytter ikke mase [emoji849] nattasangen til eldste hørtes ut som en kråke i stemmeskiftet
![]()
Dårlig utvalg av forskjellige dresser til toåringen. Men fikk iallefall typen jeg ville ha. Og fin farge dadyr, så glad foreldrene mine ville kjøpe den i gave til henne
Jo er detGod kveld[emoji2] var den ikke fin?
Hvordan går det med deg?Godt nytt år vakre deg!
jaaaa!!! Nå er han ferdig behandlet.. Så vi får håpe det holder.
Ikke sikkert det blir bhg på han på lengeHan trenger vel dress om han bare sitter også?[emoji4]
Kjipt altspÆsj, det skjedde her også i jula[emoji13] feil farge..
Det går greit.. Er veldig sliten. Lille P hadde siste cellegiftkur nå i desember. Så det blir spennende å se hva den nesten benmargen i Oslo sier.Hvordan går det med deg?
God kveld![]()
Phuuuuu..
Sliten i kveld
Har fått slappet av etter jeg kom hjem fra handlingHåper du får litt hvile da[emoji173]️
Endelig hjemme
De et lange disse dagene med overtid på jobb. Selv om den ikke var såååå lang, for jeg kom ikke før klokka ni. Men jobbet til litt over åtte, med kjøring hjemmefra i 12 timer (hvilket er litt av poenget. Den middagen jeg får på jobb er skattefri dersom jeg er hjemmefra mer enn 12 timer)
Tenkt på dereGodt nytt år vakre deg!
jaaaa!!! Nå er han ferdig behandlet.. Så vi får håpe det holder.
O med astmaenLille eller storebror?[emoji4]
Her er det sofa og nettsurfing[emoji2]
Når får dere svar ?Det går greit.. Er veldig sliten. Lille P hadde siste cellegiftkur nå i desember. Så det blir spennende å se hva den nesten benmargen i Oslo sier.
<3 <3 <3Tenkt på dere![]()
BM er 22 januar. Så 23-24 januar.Når får dere svar ?![]()
<3 <3 <3
har stadig tatt frem telefonen med hensikt å oppdatere dere.. men det skjer så mye hele tiden..
Akkurat nå sitter jeg på sykehuset med mini i sovende i sengen sin.
Skjønner godt det. Dere har vært på sykehuset hele tiden? Krysser alt jeg har . Masse klemmerBM er 22 januar. Så 23-24 januar.
De siste prøvene har vist "ingen blaster" så det blir spennende å se.