❤❤Trist å høre om nevøen din[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
❤❤Trist å høre om nevøen din[emoji173]️
Så braDe byttet heldigvis lett i butikk[emoji2]
God formiddagGod morgen
Sånn helt logiske tanker som finner sted når jeg ikke er helt våkenTror jeg har strikket litt mye i det siste. I natt syntes jeg at Lillejenta spiste litt vel mye, jeg var nemlig redd for at hun da ville strikke for mange runder! Det var jo helt logisk at hun strikket mens hun diet.....![]()
Håper for dem/dere at det blir en bedre utfall enn fryktetVekdig usikkert nå, har jo downs og de siste dagene har det kommet en del dårlige nyheter så akkurat nå er alt bare veldig usikkert
Sånn helt logiske tanker som finner sted når jeg ikke er helt våken![]()

God morgen[emoji4] jeg skal til frisøren og vet ikke om jeg gruer eller gleder meg[emoji28] enn du?
De vil at jeg skal diskutere saken over telefon, og derfor får jeg ikke møte. Men jeg trenger noen som kan se vedtaket sammen med meg, i tillegg til at jeg også har angst for å ringe.
Jeg trenger strikkehjelp, men det ser ut til at alle sover....![]()
Krysser fingrene for deg! Håper det blir noe positivt av det fremover.
Tror jeg har strikket litt mye i det siste. I natt syntes jeg at Lillejenta spiste litt vel mye, jeg var nemlig redd for at hun da ville strikke for mange runder! Det var jo helt logisk at hun strikket mens hun diet.....![]()
men det er veldig greit å vite at du er i nærheten da.Skjønner det altså![]()
Takk.
Håper du får en frisk gutt dette året [emoji173]️
Den følelsen nå man får et referat fra et møte du ikke var på og skulle heller ikke skulle ha vært på hvor det står at det skal avholdes et arbeidsmøte denne uken og at du skal være med på det.
Du har ikke hørt noe om det, vet ikke når det skal være eller hvilken by det skal være i.
Ut fra beskrivelsen trenger du mer informasjon hva de egentlig mener for å så undersøke de forskjellige mulighetene og konsekvensene, dette kan fort ta et par dager.
Det er onsdag ettermiddag.......
Ser dere på farmen kjendis ?
God kveldGod morgen jenter.
Ingen erfaringGod morgennoen av dere her som har erfaring med klær fra Tiny Trolls of Norway? Ser de har salg på barnehagepakker nå.
Takk håper jeg ogspHåper for dem/dere at det blir en bedre utfall enn fryktet
❤men det er veldig greit å vite at du er i nærheten da.![]()