Hvilken pysj da?
Denne, men så på nett at neste str er 98/104 - det blir jo kanskje veldig stort [emoji85] ønsker 98 [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken pysj da?
Fant den kule pysjen til Ibo, men den hadde ikke hm i hennes str [emoji849]
Får sjekke en annen hm imorgen [emoji87]
God kveld[emoji1]
Jeg har vært på kurs på jobben.. Du da?[emoji4]
Jaunderholdende syns jeg
Fikk svar på røngten idag. Viser skev rygg og skiveutglidning i korsryggen på noen punkter. Må i mr for å avklare om nerver er skadd eller klemt
Vi liker å se bilder i denne tråden vi[emoji28]
Innlagt jeg nå... Tatt masse prøver... Håper egentlig de finner noe, så jeg kan få hjelp. Vist ikke må hjem hjem igjen i dag... for de har ikke smitte rom til meg![]()
Ja
Men lillemor på 5 1/2 har blitt litt mer kosete I det siste, så kanskje det hjelper på at man skaffer småsøsken ^^
De går på et vis skremmende fort, i forhold til at jeg innser alt jeg burde gjøre.
De går samtidig ikke fort nok, med tanke på hvor jeg gleder meg til de er over.
Men det er på en måte ikke så ille. Jeg fører timer utover normaltid på kalenderen min (altså, vi timefører i et program på pc, men jeg liker visuelt å ha det på kalenderen) og har timelønna mi i hjørnet så jeg kan regne ut. Sunnmlring, setter pris på pengene. I år blir det mer mertid enn overtid da siden jeg jobber 90% til vanlig, så opp til 100 gir mertid, men ikke overtidstillegg før jeg er over 100%
Men god pluss på mertidssaldoen blir det jo også da.
Oooh, det hørtes godt ut!
Nå skal jeg lage ostesmørbrød![]()
Psykologen ble avlyst. Hun var syk.
Legen ble det svar på røngten.. fant s formet sjevhet i rygg g skiveutglidning :/
![]()
Denne, men så på nett at neste str er 98/104 - det blir jo kanskje veldig stort [emoji85] ønsker 98 [emoji85]
Skrevet under på kontrakt [emoji3]
Og bytta noen klær Ibo fikk i feil str [emoji85]
Bra kurs?
Skrevet under på kontrakt [emoji3]
Og bytta noen klær Ibo fikk i feil str [emoji85]
Bra kurs?
![]()
Denne [emoji85] hun elsker minnie [emoji173]️
Men så at neste str er 98/104 - det er jo stort er det ikke?
Bruker 92 nå, så tenkte 98 var greit [emoji85]
3D ultralyd imorgen!!!!!!!! [emoji7][emoji173]️
Au![emoji31] det kan jo forklare endel!
3D ultralyd imorgen!!!!!!!! [emoji7][emoji173]️
Kontrakt på nyjobben ?
Kurset var supert![emoji1] lærte masse!
Hva slags kontrakt??[emoji4]