❤
Skal til Sandefjord om 2 uker , du får si fra om du har tid da![]()
Når? tror jeg er ganske sikker på at jeg kan møte deg. <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
❤
Skal til Sandefjord om 2 uker , du får si fra om du har tid da![]()
Strikk på hjernen da. Haha [emoji85][emoji85]
Lørdag 20Når? tror jeg er ganske sikker på at jeg kan møte deg. <3
Egner seg ikke på trykk[emoji13][emoji28]Bilde?
Har byttet noen julegaver som var feil størrelse samt skrevet under på jobbkontrakt [emoji1360]
Hvilken pysj da?Fant den kule pysjen til Ibo, men den hadde ikke hm i hennes str [emoji849]
Får sjekke en annen hm imorgen [emoji87]
Leggetid, opp tidlig i morgen
Kommer vel til å tenke på lillegull som skal i narkose og ta mr det meste av dagen men
JaNei....burde jeg?[emoji12]
Fant den kule pysjen til Ibo, men den hadde ikke hm i hennes str [emoji849]
Får sjekke en annen hm imorgen [emoji87]
Huff, skrysse fingrene for at ingenting er skadd. Men det forklarer sikkert en del?Fikk svar på røngten idag. Viser skev rygg og skiveutglidning i korsryggen på noen punkter. Må i mr for å avklare om nerver er skadd eller klemt
Ble utsatt til neste ukeLykke til til nevøen din[emoji173]️
Huff, skrysse fingrene for at ingenting er skadd. Men det forklarer sikkert en del?
Noen dager i uka til midten av februar antar jeg
Fikk svar på røngten idag. Viser skev rygg og skiveutglidning i korsryggen på noen punkter. Må i mr for å avklare om nerver er skadd eller klemt
Ris og kyllingkjøtt og sursøt saus
Hos deg da?
Psykologen imorgen. Og lege. Spent og se om jeg har stemme nok til å prate med de. Jeg hvisker jo nå for det kommer knapt lyd ut. Og selv da er det spakt og stemmeskifte- lyder [emoji85]
Er bare 3 eller 4 DPO... så ikke noe baby her neinegative EL tester også. De har vært positive i de to andre svangerskapene mine... Blir legen med storebror i morgen hvertfall.
Skal snart sortere bilder ifra fødselen. Gleder meg.
Innlagt jeg nå... Tatt masse prøver... Håper egentlig de finner noe, så jeg kan få hjelp. Vist ikke må hjem hjem igjen i dag... for de har ikke smitte rom til megFortsatt ikke i form han heller?[emoji20] Guri, så hardt dette sitter da!