Ingen har sendt opp raketter på 30 min, i det jeg skal legge Ibo såååå skal alle sende opp raketter [emoji85]
Så tyyypisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen har sendt opp raketter på 30 min, i det jeg skal legge Ibo såååå skal alle sende opp raketter [emoji85]
Moro detYatzy eller noe slikt. Rumikub kanskje, mamma liker der.
Venter på at lillemor skal spise opp maten sin så hun kan legge seg. Så blir det strikking eller spilling eller noe fram til midnatt.
Fint derLier tenker vi![]()
Vi spiller i grunn forskjellig hver gangKoselig dethva spiller dere helst da? Vi spiller mye shadow hunters, party alias, code names eller fluxx.
Da er Lille U lagt, mannen sendt i seng (han har vært gretten i hele dag og nå orket jeg ikke mer) og frøkna spiser kvelds.
Mannen vil bli vekket igjen når det er tid for mat rundt kl 21, da forhåpentligvis med et litt bedre humør
Gratulerer med 6 år![emoji173]️
Og hurra for flytting!![emoji1]
Gleder meg til å bli kjent med degLier tenker vi![]()
Hva skal du spille?
Skal lage den så 1 t og 15 min i stolen
50 innlegg til
Hmm går det da tro
Ingen aning men blir godt bedøvdUff da[emoji38] men det gjør vel ikke vondt ihvertfall?
Vi får seDet fikset du lett[emoji1]
Fint der![]()
God kveld![]()
Wæææ. Sorry spam. Plutselig stille her [emoji23]
Kyllingen i ovnen, så da var det bare resten, og jeg finner ikke en av de tingene jeg skal ha i salaten![]()
35 innlegg igjen men nå blir jeg borte en stund
Nei spilletidEr det mat?[emoji28]