Skravletråd Desember

Åh absolutt ;) med vilje får man det meste til. For to år siden hadde jeg ikke tatt i en symaskin siden barneskolen. Starta med babynest og nå syr jeg barneklær så det gjomer etter ;)

Du er imponerende flink da :D

Da er Lille U lagt, mannen sendt i seng (han har vært gretten i hele dag og nå orket jeg ikke mer) og frøkna spiser kvelds.

Mannen vil bli vekket igjen når det er tid for mat rundt kl 21, da forhåpentligvis med et litt bedre humør

Kalkunen er spist og jeg er mett! [emoji85]

Kengubarnet og kompisen ble hentet kl 13 så dro de til en annen akebakke og var der til kl 16
Jeg var hjemme hos moren til kompisen og skravlet , hyggelig!
Nå er pinnekjøtt spist, kengubarnet har nytt besøk

Kalkunen er spist og jeg er mett! [emoji85]

Vi skal snart lage mat her. eldste må bare sovne (sitter inne hos henne nå) og yngste må legge seg. Men virker så det er lenge til. Vi tenkte å kose oss bare vi to med mat i kveld. Og skåle med en baileys for seks flotte år :) med mye motgang og noen fine oppturer med barna :)

50 innlegg til
Hmm går det da tro

Jeg blir trolig borte når yngste er lagt. Tid med mannen. Men skravler nok en times tid til iallefall jeg så vi kan nok få noen innlegg på deg ;)

Kengubarnet og kompisen ble hentet kl 13 så dro de til en annen akebakke og var der til kl 16
Jeg var hjemme hos moren til kompisen og skravlet , hyggelig!
Nå er pinnekjøtt spist, kengubarnet har nytt besøk

Høres ut som en koselig dag :)

Da er Lille U lagt, mannen sendt i seng (han har vært gretten i hele dag og nå orket jeg ikke mer) og frøkna spiser kvelds.

Mannen vil bli vekket igjen når det er tid for mat rundt kl 21, da forhåpentligvis med et litt bedre humør

Best å sende han i seng ja :p trøtt og sur?

Back
Topp