Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen har sendt opp raketter på 30 min, i det jeg skal legge Ibo såååå skal alle sende opp raketter [emoji85]
Det er detSpill er gøy da![]()
Heia heiaFår se [emoji23]
Det er det, men tror ikke jeg vil klare rundt tallDet er jo et greitt utgangspunkt til neste mnd da![]()
Samme greia her. Tror de står og venter [emoji23]Ingen har sendt opp raketter på 30 min, i det jeg skal legge Ibo såååå skal alle sende opp raketter [emoji85]
Ikke tid til en liten time på øret selv?Legger Ibo, trøtt selv [emoji85]
Vi spiller ofte brettspill når vi er sammen med mine søsken. Hele slekta elsker detDet er det
Ja det er klart de må ^^
Irriterende da.
TakkHeia heia
Her blir det snart mat.Venter på at lillemor skal spise opp maten sin så hun kan legge seg. Så blir det strikking eller spilling eller noe fram til midnatt.
Ikke tid til en liten time på øret selv?
Hva spiller du om det blir spilling?Venter på at lillemor skal spise opp maten sin så hun kan legge seg. Så blir det strikking eller spilling eller noe fram til midnatt.
Samme greia her. Tror de står og venter [emoji23]
49 igjen. Er en runde gjennom alle lekene på lekeforumet detDet er det, men tror ikke jeg vil klare rundt tall
Min søster gjør det så vi spiller når vi er sammenVi spiller ofte brettspill når vi er sammen med mine søsken. Hele slekta elsker det![]()
Ikke så lett da nei..Vi er borte hos et vennepar [emoji85] så tror det kan bli litt rart [emoji23]
Har vært innom der et par ganger i kveld allerede..49 igjen. Er en runde gjennom alle lekene på lekeforumet det![]()