Hehe. Med min kropp så blir det ingen bowlingpokal med det første. Haha[emoji85]
Haha[emoji23] aldri si aldri!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Med min kropp så blir det ingen bowlingpokal med det første. Haha[emoji85]
Det er kjempebra[emoji4]Det er i overflod her så nødt til det. Guttungen var med og gav vekk 3 av sine bamser . Sa nå skal andre barn få leke med de. Flott syns jeg![]()
Åh høres fantstisk ut [emoji16]
Vis vedlegget 239768 Vis vedlegget 239769 Vis vedlegget 239770
Jeg vil anta det er mer enn å vaske opp hun må avstå fra?
Hver 4. time ca[emoji4]Hvor ofte blir egentlig den lista oppdattert? Har hatt samme antall innlegg i flere timer nå...
Han tilnærmet bor jo der borte stadig vekk så det går nok greit antar jeg. Men at han ville uten å nøle var overraskende. Stas. Og litt rart for mor. Han overnatter ellers bare hos besteforeldre liksom.
Menmen. Han vet hva han skal ha av medisiner, vi er en kjapp telefon unna. Det er kort vei å gå. Dette går bra det.
@mett.no
God natt alle sammen[emoji4]
Siste dag i desember og 2017 i morra[emoji33] Hvor ble dette året av???!
Den er sykt bra. Har sett alt da,og venter utålmodig på de nyeste episodene.
Har brukt natten på husarbeid, og nå er det min tur til å sove. Mannen skal stå opp med ungene![]()
Vi hadde biffHva spiste du?[emoji1]
Hvilken serie?Samme her[emoji28] 4.januar.....ikke lenge igjen[emoji7]
Prøver å lage karamellpudding for første gang..
Rydde, vaske, kokkelere, mate unger, bake, lage dessert, klesvask..... 1 time og 20 min til gjestene kommer..... Hva skal jeg ha på meg? Lillemor må dusje, hun har makrell i håret. Hvorfor begynner vi ikke å rydde litt før vi skal ha besøk slik at vi ikke blir så stresset?
Det skal sies at vi er veldig effektive når vi kommer igang og skal ha gjester
Det er bare mine foreldre, og eventuelt svigers, så det er bare renholdet som må være perfekt
Og jeg vil bare strikke![]()
Nå har jeg stått på litt for mye...mannen bemerket nemlig at det var så ryddig , rent og flott. Kunne dermed ikke skjønne hva vi skal med vaskehjelp. Han og ungene har nemlig lekt ute og oppe . Så ble han positivt overrasket . Kjekt det, men jeg vil beholde vaskehjelpen![]()
Den gang jeg var ferdig med permisjonen etter eldste ble jeg kalt inn på kontoret til kontorsjefen vår.
Hun sa rett ut jeg jeg jeg har vært timebetalt på 40%, men har hatt så mye ekstravakter at jeg over lengre tid at de hadde funnet ut at jeg hadde krav på 50% fast stilling.
Problemet var at de oppgavene jeg hadde før jeg gikk ut i permisjon var flyttet til en annen avdeling.
De foreslo at jeg kunne hjelpe en kollega siden han var veldig overarbeidet, og han kunne lære meg opp
Som jeg sa jeg kan ingenting om offentlige anskaffelser, men lover og regler er sikkert gøy.
Vanligvis starter man i det små med enkle ting, jeg ble kastet inn i et prosjekt med antatt totalverdi for alle avtalene på 800 mill.
Det ble en rask læringskurve.
Jeg elsker å gjøre det slik, hoppe rett ut på dypt vann, men med en livbøye...
Akkurat tatt den ut av ovnen nå, ser lovende ut.Får du til ?
Prøvde den på Lille U nå, han bruker str. 86 nå og den er litt liten så er vel str. 80, strikket i str. 2 år
Det ble fulltid etter 6 måneder.Imponerendeog tydelig at du klarer det også! Jobber du fulltid for samme enda nå?
Oi, samme som Lille U som er på alder med din eldsteUsj da blir den faktisk litt liten her ogyngste er lita men bruker allerede 80 og 86 i alle klær. Hun er så stor
![]()