Skravletråd Desember

God morgen
De tre andre sover, så bare meg og hunden våkne.
Ut å ake litt med gutta etterhvert
Så koselig da[emoji4]
Her har dem også forsvunnet ut for å ake[emoji4] og jeg er bare litt misunnelig[emoji28]
 
Så flott gitt.mens vi har ryddet har det blitt 3 poser til Fretex og 2 poser til tantebarn .
 
Hadde ikke giddet noe særlig hadde det ikke vært for gjester. Vaskehjelpen tilbake onsdag heldigvis
Vi skal vekk i dag så gjør mest en innsats sånn at det ikke skal bli for ille for hverdagen kommer snart.

Jeg vasker klær til den store gullmedaljen i dag....
 
Rooooooonja!
Roper på deg! En stor boks med klær å brette! Mer i tørkeskapet som ikke er tørt enda og mer i vaskemaskinen som ikke er ferdig vasket og mer som står i kø for å vaskes....
 
Vi skal vekk i dag så gjør mest en innsats sånn at det ikke skal bli for ille for hverdagen kommer snart.

Jeg vasker klær til den store gullmedaljen i dag....
Her skulle jeg finne frem penbukse til guttungen .Det var lettere sagt enn gjort. Samtlige skitne. Så ja mye klesvask her også
 
Jeg fikk det av ulike medisiner. Mot angst og depresjon. Antidepressiva. Prøvde fem forskjellige og de gav meg alle søvnløshet og paralysen når jeg først sovna av utmattelse. Verste opplevelsen når man ligger sånn gjennom hele natta. Med eldste rett ved siden av sovende. :/ prøvde og medisiner som skulle hjelpe på søvnkvaliteten som ikke var antidepressiva, og medisiner mot de kroniske smertene. Men får det som en av bivirkningene uansett om det er vanlig eller sjelden bivirkning :S

Siste typen skulle øke mengden rem søvn og det var det som gjorde utslaget. Jeg havna i remsøvn kroppslig før hodet fulgte med så gikk rett inn i lammelsene. Og utelukkende mareritt gjennom all søvnen jeg hadde. Enten to minutter eller to timer søvn :/

Huff, det er så kjedelig når alt gir slike bivirkninger. Føler virkelig med deg! Det er utmattende å ha det slik :( Kan du ikke gå på medisiner da? Jeg sliter ikke så mye med mareritt nå, men jeg sliter med lammelser og at jeg hiver etter pusten. Jeg går på 3 trykksenkende medisiner, så det kan være at blodtrykket blir så lavt på natt at jeg rett og slett "glemmer" å puste. Men jeg har også for høyt trykk på hjernen, så det i seg selv kan være en årsak det også. Får se hva EEG sier. Jeg sover ikke så mye, og når jeg først sover så sover jeg dårlig så man merker det jo i lengden. Klem til deg [emoji171]
 
Det gikk fint[emoji4] Leggetid bikket og snuppa ble deretter[emoji28] Huff, stakar lita. Håper hu fikk noe som tar det denne gangen. Så vondt med øreverk[emoji22]
Hatt ei veldig fin jul[emoji4] god blanding av avslapping og middager her og der. Har du hatt ei fin jul?
Formen er såder, får ikke skikk på blodsukkeret mitt. Og ja... men fått beskjed om at det blir KS i uke 38. Så ila 4 uker så har vi lillesøster her hos oss[emoji7] så kjennes litt mer overkommelig nå.
Så bra det skjer litt fremmover, så håper jeg du snart får en dato og blir bedre [emoji171]

Overtrøtte barn er ofte spennende [emoji14] Hehe. Ja, nå har vi hatt 5 ørebetennelser og 4 penicillin kurer siden oktober, så nå synes jeg syndt på henne. Hun fikk ingen ny kur i går, til tross for at trommehinna buler. Men tar det med fastlegen til uka. Legevakt mente det ville være rart om ØNH ikke legger inn dren på henne, for de ser masse arrvev på trommehinna og hun går nesten sammenhengende på penicillin fordi det kommer så hyppig. Skal dit i februar så får vi se [emoji4]

Huffda, sliter mye med blodsukkeret ja :( Det er ikke noe særlig [emoji171] Så godt å ha noe å se frem til. 4 uker kan gjerne gå fort, men er man dårlig føles det vel ofte lengre også. Alt bra med lille i magen?
 
Så bra du får hjelp[emoji2] håper du snart er i tipptopp form og blir kvitt alt!
Jula har vært helt grei i grunn[emoji2] litt urolig for eldste da ADD er dårlig kombinasjon med forventninger, langfri og sosiale settinger[emoji20] men har gått greit.

Åh, kan se den utfordringen ja [emoji171] Ikke lett det der.. Hjelper det med en form for "skjerming" eller? Er tøft for både store og små det der. Kanskje aller mest for foreldre til tider. Blir det vanskelig med tanke på endring i rutiner etc?
 
Så flott gitt.mens vi har ryddet har det blitt 3 poser til Fretex og 2 poser til tantebarn .
Her gav vi en IKEA pose med klær og sko til strax huset før jul :)
 
God dag alle sammen :) klar for de siste timene av 2017?
 
Back
Topp