Vogn

Skal bruke den vi har fra før. Emmaljunga edge duo og understell med svinghjul [emoji5]
 
Vi har mountain buggy terrain, skal bruke den til babyen og kjøpe ny sportsvogn til storesøster hvis server behov for det :)
 
Burde brukt tfk’en etter storebror..Meeen vogngal som eg er vil eg prøve Britax go big :cat:
 
Britax Go Next fra sist, superfornøyd med den! Helt genialt at man kan bytte mellom små svingbare hjul og skikkelige solide terreng/vinterhjul. [emoji106]
 
Tror valget har falt på babyjogger summit x3
 
Kjøpt? Har city select, den er litt vanskelig på snø og humpete underlag :) kjøpt en city elite med bag nå, for er veldig fan av baby jogger etter å ha prøvd en haug av merker :)
Kjøpte på tilbud nå faktisk[emoji28] Har prøvd den litt og liker den godt. Jeg liker best firehjuling så da ble det den[emoji51]
 
Babyjogger city premier[emoji4]

Er du fornøyd? Noe plusser/ minuser du ser umiddelbart?
Jeg står mellom den og TFK adventure med myltix bag.
Hadde babyjogger city select med storebror.

Det jeg digger med city select og premier er at man hele tiden kan velge hvilken vei barnet skal sitte, men føler det er litt mer plass i TFK.

Tror begge er veldig gode, så må bare prioritere og velge ;)
 
Har Emmaljunga City cross fra før, så må vel gjenbruke den :) var godt fornøyd sist - vi er ikke så mye og triller på asfalt, men heller på grusveier og landeveier, så vil ha en stabil og stødig vogn :)
 
Er du fornøyd? Noe plusser/ minuser du ser umiddelbart?
Jeg står mellom den og TFK adventure med myltix bag.
Hadde babyjogger city select med storebror.

Det jeg digger med city select og premier er at man hele tiden kan velge hvilken vei barnet skal sitte, men føler det er litt mer plass i TFK.

Tror begge er veldig gode, så må bare prioritere og velge ;)
Jeg har ikke hatt denne vogna selv, kun prøvd den da ei venninne har den til barnet sitt. Det jeg liker ved den er at den tar liten plass sammenslått, men det gjør vel TFK også? Også det at sittedelen kan snus! Liker forøvrig best firehjuling og jeg da.
 
Vurderer stokke trailz, men vil se den i butikk før jeg kjøper noe. Vurderte å kjøpe brukt, men etter jeg ble lurt første gang tror jeg ikke at jeg vil ta noe sjans på det denne gangen. [emoji28]
 
Back
Topp