Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei?Jubler for å ha hørt hjertelyd med doppler i dag [emoji173]️[emoji173]️
I følge siste mens 8+1Hvor langt er du på vei?
Oj, det var tidlig! Håper jeg og kan høre noe snart [emoji173][emoji173]I følge siste mens 8+1
Er min 5 graviditet, så livmor vokser fortere. Er bare 1,5 siden sist fødsel også. Men hørte det fra uke 9 sist. Har dog bare 2 barn, dette blir 3![]()
Å! Nå fikk jeg lyst til å bestille doppler! Den forrige ble solgt.I følge siste mens 8+1
Er min 5 graviditet, så livmor vokser fortere. Er bare 1,5 siden sist fødsel også. Men hørte det fra uke 9 sist. Har dog bare 2 barn, dette blir 3![]()
Skjønner jeg godt. Skulle selge min, men det ble aldri noe av. Gla for det i dag. Nå skal den ligge i fred en stundÅ! Nå fikk jeg lyst til å bestille doppler! Den forrige ble solgt.![]()
Ja, er veldig tidligOj, det var tidlig! Håper jeg og kan høre noe snart [emoji173][emoji173]
Vi solgte alt siden vi egentlig ikke skulle ha flere barn. Angrer på det nå, kan man si.Skjønner jeg godt. Skulle selge min, men det ble aldri noe av. Gla for det i dag. Nå skal den ligge i fred en stundskal på tidlig ul igjen på tirsdag. Håper hun kan fortelle meg at morkaken ligger bake denne gangen. Da kjenner jeg liv mye tidligere.
Vi solgte alt siden vi egentlig ikke skulle ha flere barn. Angrer på det nå, kan man si.
Skal ikke på ul igjen før 23.januar, så hadde vært kos å høre hjertelyden før det. Hun satte ikke på lyd når jeg var sist.