Jubeltråd :)

a746cc42508711f5ba6acb9cb778a946.jpg

Jubler for at 3+ vises!! Er 5+3 i dag [emoji4]
Syns det er litt rart at jeg knapt er kvalm denne gangen mtp at jeg hadde hyperemesis med de 3 andre barna mine.. Så har litt vansker for å tro at det er sant [emoji85] Må nok se et dunkene hjerte på ultralyden på nyåret [emoji4]

Hvor langt er du på vei?
I følge siste mens 8+1
Er min 5 graviditet, så livmor vokser fortere. Er bare 1,5 siden sist fødsel også. Men hørte det fra uke 9 sist. Har dog bare 2 barn, dette blir 3 :)

Å! Nå fikk jeg lyst til å bestille doppler! Den forrige ble solgt. :)
Skjønner jeg godt. Skulle selge min, men det ble aldri noe av. Gla for det i dag. Nå skal den ligge i fred en stund :) skal på tidlig ul igjen på tirsdag. Håper hun kan fortelle meg at morkaken ligger bake denne gangen. Da kjenner jeg liv mye tidligere.

Oj, det var tidlig! Håper jeg og kan høre noe snart [emoji173][emoji173]
Ja, er veldig tidlig :) hadde ikke trodd jeg skulle finne den så tidlig, men var veldig deilig :) å ikke til å ta feil av :) ett lite hurtiglokomotiv ❤️ Hvor langt er du på vei? :)

Skjønner jeg godt. Skulle selge min, men det ble aldri noe av. Gla for det i dag. Nå skal den ligge i fred en stund :) skal på tidlig ul igjen på tirsdag. Håper hun kan fortelle meg at morkaken ligger bake denne gangen. Da kjenner jeg liv mye tidligere.
Vi solgte alt siden vi egentlig ikke skulle ha flere barn. Angrer på det nå, kan man si. :p
Skal ikke på ul igjen før 23.januar, så hadde vært kos å høre hjertelyden før det. Hun satte ikke på lyd når jeg var sist.

Vi solgte alt siden vi egentlig ikke skulle ha flere barn. Angrer på det nå, kan man si. :p
Skal ikke på ul igjen før 23.januar, så hadde vært kos å høre hjertelyden før det. Hun satte ikke på lyd når jeg var sist.

Vi rydda å kasta å solgte nesten alt på loftet i nov, fordi vi var ferdige med barn 1 uke etter testa jeg positivt :p heldigvis lå den i en kasse jeg hadde oversett, så den har jeg fortsatt :) hadde ikke lyd på sist jeg heller, å ikke fikk jeg bilde. Skal spørre om det denne gangen :)

Back
Topp