Æsj da, hadde håpa du ble gravid nå[emoji173]️
Takk, håpet så veldig jeg også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj da, hadde håpa du ble gravid nå[emoji173]️
Så kjekt med en sånn tråd, fort gjort å bli smitta med teste manien. Er jo ikke så mange dager til du kan begynne å teste om du vil. Jeg begynner altfor tidlig hver gang, det er jo så spennende.Wow! Har nå lest gjennom 221 sider med testegalskap Kjenner meg veldig igjen i testemanien. Er i pp2 nå, så har ikke fått svidd av så mange tester enda. I følge ul og gyn skulle jeg ha el i dag. I følge app i går og i følge el tester hadde jeg 25.desember Vi har hatt sex hver dag fom 22.12. Aner ikke hva jeg skal tro på. Er uansett leeeenge til jeg kan begynne testing. Har vært spennende å følge alle sammen her
7-8 dpo og blenda test, 3-5 dager til ikm.
Jeg òg! Krysser fingreneHåper du får strek snart!
Så kjekt med en sånn tråd, fort gjort å bli smitta med teste manien. Er jo ikke så mange dager til du kan begynne å teste om du vil. Jeg begynner altfor tidlig hver gang, det er jo så spennende.
Da er du flink om du klarer det, lykke til med testingJa, har kjent testetrangen underveis [emoji23] Har tatt en haug med el tester da. Jeg har store planer om å vente til neste helg før jeg begynner testingen. Tipper de planene ryker ganske kjapt [emoji15]
Gratulerer. Det er jo ikke tvil [emoji7]Vis vedlegget 239653 Vet ikke om jeg tør tro på det[emoji173]️
Vis vedlegget 239653 Vet ikke om jeg tør tro på det[emoji173]️
Tusen takkDen så jo superpositiv ut [emoji322][emoji322][emoji322]
Romjulsglede nr1[emoji294] [emoji173] [emoji256] [emoji294] [emoji173] [emoji1] [emoji323] gratulerer[emoji173] [emoji173]Vis vedlegget 239653 Vet ikke om jeg tør tro på det[emoji173]️
UtroligFantastisk!![]()
Tusen takkRomjulsglede nr1[emoji294] [emoji173] [emoji256] [emoji294] [emoji173] [emoji1] [emoji323] gratulerer[emoji173] [emoji173]