Oss testetøser imellom

Ser da skygge her jeg i allefall.
Studerte litt til å ser skygge, har aldri opplevd skyggestrek før. Hadde jo håpet den skulle bli sterkere enn den i dagtidlig. Det er babyplan tidlig stav test, de er kanskje kjent for skygge?
Får prøve med ny i morgen tidlig.

Studerte litt til å ser skygge, har aldri opplevd skyggestrek før. Hadde jo håpet den skulle bli sterkere enn den i dagtidlig. Det er babyplan tidlig stav test, de er kanskje kjent for skygge?
Får prøve med ny i morgen tidlig.
Mange dpo er du?

Tja si det i følge ff og temp og El tester er jeg 12-13 dpo i følge gyn er jeg 9 dpo.
På lille julaften var jeg 9 dpo, og hadde bare en antydning til strek, tenkte det var skygge strek. Men håpet er ikke ut før heksa kommer!

Jeg ser kryss på dagens cb pluss også, men usikker på om det er ekte kryss eller skygge? Vanlig billigstrimmel er negativ, men de er vel heller ikke særlig sensitive. Usikker på om krysset er sterkere idag enn igår, men det var lettere å ta bilde av, så er muligens sterkere. Det er tydeligere i virkeligheten enn på bildet. Så også at teststreken var like bred som kontrollstreken, men det er kanskje skyggestreker også? 12 dpo idag, og pleier å få første svakt positive på Wondfostrimlene 11 dpo, men har også opplevd første 12 og 13 dpo.

image.jpg

Legger inn bilde av gårsdagens test også for sammenlikning:

image.jpg

Last edited:
Jeg ser kryss på dagens cb pluss også, men usikker på om det er ekte kryss eller skygge? Vanlig billigstrimmel er negativ, men de er vel heller ikke særlig sensitive. Usikker på om krysset er sterkere idag enn igår, men det var lettere å ta bilde av, så er muligens sterkere. Så også at teststreken var like bred som kontrollstreken, men det er kanskje skyggestreker også? 12 dpo idag, og pleier å få første svakt positive på Wondfostrimlene 11 dpo, men har også opplevd første 12 og 13 dpo.

Vis vedlegget 239505

Det ser ut som et kryss synes jeg...er det disse som er kjent for skygger?
Har du noen tidlig tester?

Det ser ut som et kryss synes jeg...er det disse som er kjent for skygger?
Har du noen tidlig tester?

Ja, jeg synes også at det ser ut som et kryss, men det er visst disse som ofte får skygge, så jeg vet rett og slett ikke hva det er...

Jeg har dessverre ingen tidligtester. Vurderer å dra på apoteket å kjøpe når de åpner, men det eneste de har på apoteket er cb tidligtest og jeg kjøpte den siste digitale tidligtesten på lille julaften (og den virket ikke riktig), så isåfall må jeg tyde streker på tidligtesten også. Det går kanskje greiere likevel, siden streken forhåpentligvis blir sterkere på en tidligtest hvis jeg er gravid?

Ja, jeg synes også at det ser ut som et kryss, men det er visst disse som ofte får skygge, så jeg vet rett og slett ikke hva det er...

Jeg har dessverre ingen tidligtester. Vurderer å dra på apoteket å kjøpe når de åpner, men det eneste de har på apoteket er cb tidligtest og jeg kjøpte den siste digitale tidligtesten på lille julaften (og den virket ikke riktig), så isåfall må jeg tyde streker på tidligtesten også. Det går kanskje greiere likevel, siden streken forhåpentligvis blir sterkere på en tidligtest hvis jeg er gravid?
Har de ikke A1 test på apoteket? Eller lloyd pharmacy?

Rfsu har de på matbutikker, de har jeg aldri fått skygge strek på.

Rfsu har de på matbutikker, de har jeg aldri fått skygge strek på.

Er RFSU sensitive? Vet at de skal slå ut på 10 hva det nå er for noe, men har lest om flere som har fått negative RFSU når de har fått positive andre tester. Har du erfaring med at de er sensitive i forhold til andre tester? Så de på en matbutikk her for noen dager siden, så tror at jeg kan få tak i den.

Er RFSU sensitive? Vet at de skal slå ut på 10 hva det nå er for noe, men har lest om flere som har fått negative RFSU når de har fått positive andre tester. Har du erfaring med at de er sensitive i forhold til andre tester? Så de på en matbutikk her for noen dager siden, så tror at jeg kan få tak i den.
De er vell på 25 mlu, men jeg har fått positiv ved graviditet, og negativ når jeg ikke har vært gravid.

Jeg ser et sterkere kryss! Håper for deg!

Jo, de har A1 på et annet apotek, men usikker på om den er sensitiv nok. Tok den igår og da var den negativ, mens den var svakt positiv i forigårs. :-( Lloyd pharmacy har jeg aldri sett.
Jeg kjøpte 2 A1 i går, og begge var positiv. Var 12 dpo i går, og ble en ganske tydelig strek. Det er et eget innlegg om lloyd her på siden nå, da ser du hvordan pakken ser ut. De fikk jeg en svak strek på nå i denne pp, var rundt 7-8 dpo.

Jeg ser kryss på dagens cb pluss også, men usikker på om det er ekte kryss eller skygge? Vanlig billigstrimmel er negativ, men de er vel heller ikke særlig sensitive. Usikker på om krysset er sterkere idag enn igår, men det var lettere å ta bilde av, så er muligens sterkere. Det er tydeligere i virkeligheten enn på bildet. Så også at teststreken var like bred som kontrollstreken, men det er kanskje skyggestreker også? 12 dpo idag, og pleier å få første svakt positive på Wondfostrimlene 11 dpo, men har også opplevd første 12 og 13 dpo.

Vis vedlegget 239505

Legger inn bilde av gårsdagens test også for sammenlikning:

Vis vedlegget 239508

Ser det er noe der, men jeg må si at jeg har bare dårlige erfaringer med CB plus på tidligtesting før ikm desverre! Jeg ville absolutt prøvd en med rødt fargestoff! A1 er 25 mlu, samme som CB!

Jeg fikk denne og var ikke gravid[emoji51][emoji51]

5f203e5a50d7ab30609c8261e93cbd55.jpg

Ser det er noe der, men jeg må si at jeg har bare dårlige erfaringer med CB plus på tidligtesting før ikm desverre! Jeg ville absolutt prøvd en med rødt fargestoff! A1 er 25 mlu, samme som CB!

Jeg fikk denne og var ikke gravid[emoji51][emoji51]

5f203e5a50d7ab30609c8261e93cbd55.jpg

Oi, huff da! Sikker på at det ikke var kjemisk?

Har tatt to tester til: cb tidlig viser svak strek og rfsu test tidlig er negativ. Da er det vel mest sannsynlig skyggestreker jeg får på cb? :-(

Cb tidligtest ser slik ut (Streken synes mye bedre i virkeligheten enn på bildet)

image.jpg

Last edited:
Back
Topp