Skravletråd Desember

4 døgn...
Det var da veldig ekstremt da.
Argumentet er å se om noen andre er smittet av meg. Så sånnsett bare to døgn for meg men to til for resten av familien min. Mannen har jo ikke hatt det enda. Og mellomste hadde der for så lenge siden at det var ei anna sjuke. Jeg og eldste har det fra yngste.

Mannen og de to eldste gjør seg klar til å gå og se på prøveoppskyting av fyrverkeri.

Jeg blir selvsagt hjemme og passer minste. Selv om jeg mener min svigerinnes ideer om karantene er absurde så ser jo jeg også at jeg skal holde meg unna folk i dag da. Og noen må uansett passe lille som ikke er oppe 21-22

Jeg tenker å kle på meg og se om jeg ser noe fra verandaen.

Mamma er heldigvis på min side. Så lenge ikke mannen får det og jeg et ferdig så er vi velkommen dit til middag nyttår. Opp til min svigerinne om de kommer eller ei. (tema oppe der i dag fordi vi alle var invitert dit i dag og jeg sa at min familie droppet det siden jeg var syk. Kunne sendt resten men da hadde hun dradd.)

Minner meg om den gangen eldste kastet opp i det vi kom dit fastelavn. Han fikk et migreneanfall og kastet opp i det han gikk ut av bilen.

"slipper du ham inn så drar vi!" sa min svigerinne bestemt. Ikke noe problem, vi tok selvsagt med oss gutten hjem, men ikke alt oppkast er omgangssyken. Migrene er ikke smittsomt. Dengang lot jeg mellomste være igjen og feire fastelavn.

God bedring

Jeg er virkelig bedre altså. Så ikke noe legevakt her, jeg har jo uansett bare omgangssyke. Skulle bare ikke tro man ble så TRØTT og SLAPP av å kaste opp en eneste gang...
Her var crp på 27, så konklusjonen er nok influensa...

Reelt ligger jeg på soverommet og hører mye fyrverkeri skytes opp. Lillemor sover urolig og våkner når jeg går så hun trenger meg her i bråket. Det høres pent ut...

Argumentet er å se om noen andre er smittet av meg. Så sånnsett bare to døgn for meg men to til for resten av familien min. Mannen har jo ikke hatt det enda. Og mellomste hadde der for så lenge siden at det var ei anna sjuke. Jeg og eldste har det fra yngste.
Jo, men allikevel.
Man er vel ikke smittsom før man blir syk..

Får ikke sove. Ligget våken siden kl 3. Zzzz

Back
Topp