Skravletråd Desember

Effektiv dag

Syrommet er rydda og vaska. Klar til å sy bestillingene ferdig så snart mer stoff kommer til postkontoret.

Underetasjen ryddet så godt som det går og støvsugd. Sengene skifta på. Klart til besøk i morgen. Rommet oppe som skal være til tenåringen vaskes imorgen da mannen og baby sover der inatt.

Godt å få sånt gjort. Pappa har vært innom og fiksa dusjen som vi plages med. Feil med vannlåsen så den må skiftes. Får håpe vi får dusja imellomtiden uten at hele badet renner over som vanlig.

Kroppen er vond og smertestillende måtte blitt brukt til det fulle idag. Og enda lenge igjen av dagen :p
Kjolen til frøkna og baby ble veldig populært. Sjelden mannen kommenterer klær, men han likte kjolen!

Så snill du er med svigerfar[emoji173]️
Uff ja. Vi hadde han i går også. Når jeg hadde mine her. Han var alene på jula. Og ble alene i dag evnt. Mine skal til søstra mi i dag så.

Nå er nå det meste snart laga klart også. Så blir nå koselig uansett. Så kan jeg ha god samvittighet for svigerfar.

Det kjedelige er at han er kokk da. Så er alltid redd når jeg lager mat til han [emoji23]

Stille.

Yngste sover ute. De eldste er gått til venner for å leke. Så her er vi tre voksne. Mannen har slått på tv for å se forball og jeg lurer nesten på å ta meg en dusj rett og slett. Vi har ingen planer idag.

Hører mellomste nede nå så spørs om hun og nabojenta ender inne her. Ikke like stille da, men kjekt det også.

Så deilig med et rolig hus[emoji2]

Effektiv dag

Syrommet er rydda og vaska. Klar til å sy bestillingene ferdig så snart mer stoff kommer til postkontoret.

Underetasjen ryddet så godt som det går og støvsugd. Sengene skifta på. Klart til besøk i morgen. Rommet oppe som skal være til tenåringen vaskes imorgen da mannen og baby sover der inatt.

Godt å få sånt gjort. Pappa har vært innom og fiksa dusjen som vi plages med. Feil med vannlåsen så den må skiftes. Får håpe vi får dusja imellomtiden uten at hele badet renner over som vanlig.

Kroppen er vond og smertestillende måtte blitt brukt til det fulle idag. Og enda lenge igjen av dagen :p

Så flink og effektiv du har vært[emoji1]

Back
Topp