Skravletråd Desember

Effektiv dag

Syrommet er rydda og vaska. Klar til å sy bestillingene ferdig så snart mer stoff kommer til postkontoret.

Underetasjen ryddet så godt som det går og støvsugd. Sengene skifta på. Klart til besøk i morgen. Rommet oppe som skal være til tenåringen vaskes imorgen da mannen og baby sover der inatt.

Godt å få sånt gjort. Pappa har vært innom og fiksa dusjen som vi plages med. Feil med vannlåsen så den må skiftes. Får håpe vi får dusja imellomtiden uten at hele badet renner over som vanlig.

Kroppen er vond og smertestillende måtte blitt brukt til det fulle idag. Og enda lenge igjen av dagen :p

Nervøs kjenner jeg, skulderen min verker konstant , var jo sykemeldtvfra 2010 til 2012 pga den , redd det er det samme igjen

Nervøs kjenner jeg, skulderen min verker konstant , var jo sykemeldtvfra 2010 til 2012 pga den , redd det er det samme igjen
Å Nei! Hva kommer det av? God bedring!

Takk :D I dag er jeg bare trøtt og vond i hodet. Dessverre tenkte lille meg at det var smart å invitere på mat i dag også. Angrer veldig nå...

Ribbe da og kun svigerfar. Han er alene og jeg syns synd på han jo

Så snill du er med svigerfar[emoji173]️

Uff... ikke gøy å ikke føle seg bra. Dårlig samvittighet ovenfor mann og barn :(

Back
Topp