Vi hadde kalkun. Fast julemiddag hos min familie, pinnekjøtt i dag. Dere da?
Ribbe og medisterkaker her[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde kalkun. Fast julemiddag hos min familie, pinnekjøtt i dag. Dere da?
Det fine med jul at man faktisk får tid til å strikken.
Ferdig med luen til Lille U [emoji4]
![]()
I grunn ikke så mange . Tenkte bake. Guttungen skal vi hente hos besteforeldre før middag . Sovet der i natt. Blir ut å leke iallefall og bake tror jegPlaner for dagen ?
Tusen takkGratulerer så mye!![emoji173]️

Her blir det til over nyttårJapp. Det synes jeg og.
FlåklypaHvilken film så dere?[emoji2]
Kos dereI grunn ikke så mange . Tenkte bake. Guttungen skal vi hente hos besteforeldre før middag . Sovet der i natt. Blir ut å leke iallefall og bake tror jeg
Da er jula så godt som over for vår del. Mannen snakker om å kaste ut juletreet i morgen
Spørs om jeg klarer å overtale han til å la det bli litt lenger, han har nemlig gode argumenter. Tror jeg i alle fall, jeg har glemt hva de var![]()
Argh... influensaen har inntatt kroppen min før fult... natten var helt forferdelig![]()
Tett i nesa og vondt i halsen [emoji849] hele familien er snufsete [emoji85]
God 2.dag[emoji173]️
Æsj da. God bedring ! Typisk i juletidenTett i nesa og vondt i halsen [emoji849] hele familien er snufsete [emoji85]
Ah. Ja da hadde nok jeg også kasta det ut [emoji14]Ekte. Og det ryr litt ^^
TakkSå flink du er![emoji1]
Ut å ake litt tenker jegGod formiddag Kengu[emoji1]
Planer idag?
Jeg tror jeg får beholde det en dag til I alle fallUff da[emoji20] må jo ha treet til over nyttår?!
Håper jeg og... nå er de andre på skiHåper det blir kortvarig[emoji173]️
Snø hjemme??I grunn ikke så mange . Tenkte bake. Guttungen skal vi hente hos besteforeldre før middag . Sovet der i natt. Blir ut å leke iallefall og bake tror jeg
Så utrolig fin da!Det fine med jul at man faktisk får tid til å strikken.
Ferdig med luen til Lille U [emoji4]
![]()