Argh... influensaen har inntatt kroppen min før fult... natten var helt forferdelig![]()
God bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Argh... influensaen har inntatt kroppen min før fult... natten var helt forferdelig![]()
Her også gittTett i nesa og vondt i halsen [emoji849] hele familien er snufsete [emoji85]
Takk for det... lenge siden jeg har følt meg så dårlig....Masse god bedring![]()
TakkGod bedring!
Kjempe kjedelig :/ men men . Tida for. Snufser alle her også og vært syke samtlige. Håpe du konmer deg fortTakk for det... lenge siden jeg har følt meg så dårlig....
Er hos svigers... skulle stått på slalomKjempe kjedelig :/ men men . Tida for. Snufser alle her også og vært syke samtlige. Håpe du konmer deg fort
Det var tidligDa er jula så godt som over for vår del. Mannen snakker om å kaste ut juletreet i morgen
Spørs om jeg klarer å overtale han til å la det bli litt lenger, han har nemlig gode argumenter. Tror jeg i alle fall, jeg har glemt hva de var![]()
Ahh der ja. Skjønner det er ekstra kjipt da:/Er hos svigers... skulle stått på slalommen det orker ikke kroppen. Håper vi får stått i morgen...
God morgenGod morgenalle sammen
[emoji23] Falskt eller ekte tre?
Planer for dagen ?God morgen
Det var tidlig
God jul alle sammen.
Her har julefreden senket seg så mye at jeg ikke har fått tid til å være her inne![]()
Takk! Var slapp og ikke i form i går, men holdt ut på paracet. I dag er formen bedre heldigvis!
Kost oss med julemat, snsrt er det filmtid
Sitter og venter på toget.. Skal til svigermor... mistenker at jeg har influensa. #følermegdårlig...
Minste lillebroren ble født idag, kl 12.15![]()
Tusen takk! Føler meg skikkelig elendig!Å nei![emoji31] masse god bedring!
Da er alle gått. Hatt middag i dag jeg. Hatt da besøk av mamma, pappa, farmor, lillesøster og svigerfar. Laga kalkun da. Var veldig godt og fikk mye skrytFornøyd jeg ja
Laga riskrem til dessert og hadde mandel oppi. Klarte å få den selv, men gjemte den under tunga til all dessert var spist opp. Alle mistenkte pappa da [emoji14]
Hadde kjøpt sjokoladehjerter uansett i gevinst. Så alle fikk smake.
En veldig fin dag. Selv om jeg blir litt stressa av all matlaginga da. Men en fin dag med kos og hygge var det.