Bra valgOmvendt av oss![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra valgOmvendt av oss![]()
Det fine med jul at man faktisk får tid til å strikken.
Ferdig med luen til Lille U [emoji4]
![]()
AbsoluttBra valg![]()
Ville nå helst ikke visst, men sånn ble detSynes du det er greit når det blir gjort sånn? Eller vil du helst ikke vite?
Jeg lagde også kaklunmiddagen på julaften. Det gikk ei kule varmt på kjøkkenet når sausen ble svidd, men jeg fikk redda det inn på et visDa er alle gått. Hatt middag i dag jeg. Hatt da besøk av mamma, pappa, farmor, lillesøster og svigerfar. Laga kalkun da. Var veldig godt og fikk mye skrytFornøyd jeg ja
Laga riskrem til dessert og hadde mandel oppi. Klarte å få den selv, men gjemte den under tunga til all dessert var spist opp. Alle mistenkte pappa da [emoji14]
Hadde kjøpt sjokoladehjerter uansett i gevinst. Så alle fikk smake.
En veldig fin dag. Selv om jeg blir litt stressa av all matlaginga da. Men en fin dag med kos og hygge var det.
Den finesteGratulerer så masseFor en herlig julegave!

Ja, der og i en egen tråd her på Desember 2017På terminforumet ditt?
Skal følge medJa, der og i en egen tråd her på Desember 2017![]()
Argumentet ditt burde jo være at det faktisk er mellom julaften og nyttårsaften at det faktisk er julDa er jula så godt som over for vår del. Mannen snakker om å kaste ut juletreet i morgen
Spørs om jeg klarer å overtale han til å la det bli litt lenger, han har nemlig gode argumenter. Tror jeg i alle fall, jeg har glemt hva de var![]()
Kalkun er min store favoritt [emoji7]Jeg lagde også kaklunmiddagen på julaften. Det gikk ei kule varmt på kjøkkenet når sausen ble svidd, men jeg fikk redda det inn på et visSmakte heldigvis bra her også, kalkun er nydelig julemat!
[emoji23] Falskt eller ekte tre?Da er jula så godt som over for vår del. Mannen snakker om å kaste ut juletreet i morgen
Spørs om jeg klarer å overtale han til å la det bli litt lenger, han har nemlig gode argumenter. Tror jeg i alle fall, jeg har glemt hva de var![]()
Uff. Masse god bedring ! [emoji8]Argh... influensaen har inntatt kroppen min før fult... natten var helt forferdelig![]()
Takk for detUff. Masse god bedring ! [emoji8]
Masse god bedringArgh... influensaen har inntatt kroppen min før fult... natten var helt forferdelig![]()
Da er jula så godt som over for vår del. Mannen snakker om å kaste ut juletreet i morgen
God bedring... her er det foreløpig bare jeg som er syk...Tett i nesa og vondt i halsen [emoji849] hele familien er snufsete [emoji85]