Ja, det går i ett her ogsåSamme gamle[emoji28] henger i stroppen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det går i ett her ogsåSamme gamle[emoji28] henger i stroppen!
Hei duJa, det går i ett her også![]()
Jeg dusjet... men måtte sitte meg ned når jeg tørket meg. Blir legevakten på meg. Fått time halv 7...God bedring
Jeg er faktisk bedre. Nesten så jeg vurdere å dusje. Men bare nesten. Må jo stå så lenge.
Aawww så gøyVenter på at Lillemor skal våkne fra duppen sin, så hun kan prøve skiene og Snow raceren hun fikk til jul [emoji3]
Lykke til og god bedringJeg dusjet... men måtte sitte meg ned når jeg tørket meg. Blir legevakten på meg. Fått time halv 7...
Takk...Lykke til og god bedring
Det er rolig. Ser romantiske komedier og slapper helt av. Lokale kinarestauranten diska opp maten vår i dag gitt. Herlig ! [emoji39]Dere driver med i dag da damer?
Fullt forståelig det. Håper det er slutt på oppkast for denne gang i det minste![]()
Dere driver med i dag da damer?
Jeg dusjet... men måtte sitte meg ned når jeg tørket meg. Blir legevakten på meg. Fått time halv 7...
Uff da.
Ikke gøy å være syk i julen
Masse, manne god bedring.
Forresten, masse gratulerer med 2-årsdagen til frøkna som var
Første dag av romjulssalget i morgen.
Lurer på om det da kommer til å vøre fullstendig kaos på Norwegian outlett...
Atte hæ?Slapper av helt max/utnytter godviljen man får når man er syk. Eller småfurter litt over min lettere hysteriske svigerinne som muligens ikke vil spise middag hos mine foreldre nyttårsaften om vi kommer, for det bør gå 48 timer etter de 48 timene for at hun skal være sikker på at ikke neste i rekken er smittet og tørre å være sammen med oss og avslutter god-bedring meldinga med at hun håper de ikke ble smittet når de var i selskap her på mandag. For natt til onsdag ble jeg syk.
Jeg har googlet. Omgangssyke smitter fra man blir syk, ikke i inkubasjonstiden, virker det som. Så at de var her i et pr tmer halvannet døgn før jeg ble syk, og altså nesten et døgn etter at karantene for de 48 timene for storebror gikk ut burde ikke være problematisk?
Det gikk forøvrig altså 48 timer når julen ringet inn for ham, og
8 timer til i går ved mddagstider helt uten at noen var syke, for det ble jeg først 58 timer etter at hans 48 timers karantene gkk ut.
Greit nok at man ikke vil ha det i hus altså, det ville helst jeg også sluppet. Men dobbel karantene av hva barnehagen f.eks krever?
Titter en tur innom og ønsker dere alle en riktig god kveldHar dere hatt en fin jul til nå?
Ser filmer, nettshoppet, leser på forum, leser bokDere driver med i dag da damer?
Var faktisk ikke så ille så lenge jeg ikke skulle parkere derDet var det sikkert[emoji41]
Film her også . Og lurer se en i kveld, men da ikke tegnefilmSer filmer, nettshoppet, leser på forum, leser bok
Så var det min tur.
Jeg ligger nå på badegulvet og hviler etter å ha kastet opp. Ikke kvalm mer og kunne sikkert lagt meg i sengen enn så lenge. Men snuppa er våken og mannen tar seg av henne så jeg bare hviler her.