Jeg hadde blitt super gladFerdig med julegavene helt nå da [emoji3] Håper de blir glade [emoji7]![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde blitt super gladFerdig med julegavene helt nå da [emoji3] Håper de blir glade [emoji7]![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, det meste er klart nåAlt klart?
Takk for detHei! Velkommer tilbake du(camilla_91 før om du husker
)
Sitter hos frisøren nå. Så en gave igjen. Så ferdigJa, det meste er klart nåLitt rydding og vaske over gulv til slutt i dag. Enn der?
Det blir vel braSitter hos frisøren nå. Så en gave igjen. Så ferdig![]()
Ja, håper detDet blir vel bra![]()
Så kjektJeg hadde blitt super glad![]()
Syns det er gøy jegDet er når man sitter i frisørstolen at man kommer på hvor dørganes kjedelig det er...
Åh så gøy. Jeg også. Men får aldri. En grunn til jeg måtte lære det [emoji23]Elsker hjemme strikkvet jeg får av svigermor
![]()
HeheSyns det er gøy jegSe fremgangen og bli dulla meg. Kakao og noe å lese
Fred og ro. Hurra
![]()
HeheÅh så gøy. Jeg også. Men får aldri. En grunn til jeg måtte lære det [emoji23]
GratulererVant en mummi kopp på lodd. Nå får jeg 8 andre til jul gitt [emoji23] Må ha til 12. Så får kjøpe resten etterpå [emoji14]
God turGulvene ble ikke tatt (sjokk) men bilen ble ryddet og støvsuger. I tillegg kom vi oss ut av huset en tanke før planen. Nå blir det en hektisk dag, men bare på en god måte
![]()
Alt er bare bra herenn med deg?
Du kan fint kalle meg gammel.
Dersom jeg ikke tar helt feil så er jeg den eldste på denne tråden..
Jeg tok meg et glass rødvin for å filosofere over problemet, men ut fra alderen min burde det kanskje heller ha vært sherry![]()
Så digg at mannen tok feriedag i dag
Deilig å komme hjem til klær vasket, ryddig hus og gulv vasket