Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 239460 Tok den ut av hylsa si, kan en skygge virkelig bli så sterk. Tar ny i morra om jeg klarer å vente
Spiller ingen rolle. Bestemte at dette var siste gang vi prøvde, så det blir ikke flere forsøk på oss.

Stor klem [emoji173][emoji173]Spiller ingen rolle. Bestemte at dette var siste gang vi prøvde, så det blir ikke flere forsøk på oss.
Vis vedlegget 239460 Tok den ut av hylsa si, kan en skygge virkelig bli så sterk. Tar ny i morra om jeg klarer å vente
Spiller ingen rolle. Bestemte at dette var siste gang vi prøvde, så det blir ikke flere forsøk på oss.

Tusen takkSier bare gratulerer jeg![]()
Tusen takkJeg vil si gratulerer![]()
Tusen takkTror det ikke helt ennå, får se hva test sier fremover. Temp holder seg høy da, håper det varer

Vis vedlegget 239456 Jeg fikk denne i dag, det er en tidlig test stav fra babyplan. Er den kjent for skygge strek? Klarer ikke å tro på den, fikk heeeelt hvit i går kveld.
Prøvd alt for lenge, lang historie, men jeg klarer ikke flere skuffelser.
Har ikke brukt prevensjon på 15 år, men en kan jo alltids håpe.Men om du ikke begynner på prevensjon igjen kan det jo hende at det skjer et lite mirakel![]()
❤❤Prøvd alt for lenge, lang historie, men jeg klarer ikke flere skuffelser.
Tik noen timer, men nå har jeg testa.Argh! Dette er jo sååå spennende![]()
Og???Tik noen timer, men nå har jeg testa.
Jeg serTik noen timer, men nå har jeg testa.
Par innlegg opp er bilde.Og???
Litt tidlig enda til at jeg tørr og tro på det. 11 dpo idag men i stillget, takkJeg serweee
tror vi kan gratulere
![]()
Ser den tydelig!Vis vedlegget 239456 Jeg fikk denne i dag, det er en tidlig test stav fra babyplan. Er den kjent for skygge strek? Klarer ikke å tro på den, fikk heeeelt hvit i går kveld.