Skravletråd Desember

Prøver å pakke til juleferie. Vi blir borte fra i morgen og til over nyttår, og har baby med oss. Er så trøtt at jeg er helt svimmel etter tre grusomme netter, så jeg er spent på hvor mye vi glemmer:p

Flere enn meg som har hatt problemer med å logge inn? Måtte lage nytt passord 3 ganger før jeg kom meg inn [emoji85] brukt noen timer på det, for å si det sånn. Nå er det siste innspurt på beetillingsjulegave før jeg tar juleferie noen dager. Skal da konsentrere meg med å få lilleponni klar for stevne over nyttår, sånn at vi endelig kan gjøre litt morsomme ting, ikke bare sårstell [emoji28]

Skal bli deilig med lange dager i stallen igjen med ponnilusene mine, før nyttårsstresset starter igjen. Note to others; ikke ha to hester og en liten 4,5 åring samtidig [emoji23] heldigvis er lillemann like glad i å være i stallen som meg. Han syns det er litt urettferdig at jeg har to og han har ingen. Så kanskje utvide med en ponnilus til? [emoji848][emoji57]

Har gått fint her[emoji4]

Bor på gård men heldigvis ingen hester[emoji28] jeg er livredd dem!!

Jeg er så skuffet over meg selv!
Jeg sa til mannen at fryseren i kjelleren er ødelagt, så vi må kaste alt inni den. Jeg glemte helt av det! Nå kjente jeg at det begynner å lukte der. Mannen skal ta det i kveld. Hodet mitt fungerer virkelig ikke i dårlige perioder :(

Jeg går rundt meg selv på stua om pynter mens jeg rydder litt. Så skal klesvasken ned og en ny opp, og jeg har enda ikke husket på ammeinnlegg. Og Lillejenta prøver å krabbe. Og jeg lurer på om hun kanskje prøver å bæsje også. Og jeg føler meg varm og ekkel.
Og jeg vet ikke om jeg tør å gi bort seigmenn. Kanskje de smaker grusomt?

Sikker på at seigmennene dine er fantastiske![emoji1] ikke de gule, men de røde![emoji28]
Lykke til med operasjon fryser! Så kjipt[emoji20]

Oreo-konfekt :)
25446464_10154934039356143_3418327033774802178_n.jpg

Så lavt?![emoji15] må jo være feil?!

Hun var kjølig og litt klam, det var litt rart. Hun hadde ligget uten dyne, det var varmt i rommet og hun var ikke kald heller. Det eneste jeg fant om temaet var nedkjøling ved ulykker eller kulde, og det var jo ikke tilfelle her. Men jeg får alt fra 34-36 på ulike målere når jeg er frisk da.

Går ned for å ordne med juletreet..
Sagen, ja, den ligger i boden ute og nøklene til den ligger i jakken min som ligger oppe på kjøkkenet.
Går opp.

Er litt tørst og tar meg noe å drikke.
Går ned.
Sagen, ja, den ligger i boden ute og nøklene til den ligger i jakken min som ligger oppe på kjøkkenet.
Går opp.

Må bare sjekke BV og FB
Går ned.
Går opp.

Sjekker roastbiffen som står i ovnen og temperaturen.
Går ned.
Går opp.

Tar jakken og går ned.
Leter boden rundt uten å finne sagen.
Finner den til slutt i boden inne :P

Og så går no dagane :P

Effektiv i dag, ikke helt

Haha[emoji23] dævver!! Kjenner meg sååå igjen[emoji23]

Lillejenta vil IKKE sove i dag. Tenkte jeg skulle være litt effektiv I dag, men det kan jeg se langt etter. For hun må jo ha kroppskontakt hele tiden! Jeg fikk spise frokost mens hun lå på matta, men etter det så har hun vært med meg over alt. Heldigvis er hun som regel i godt humør, og det hjelper jo på :)

Bra hun er i humør[emoji1]

Prøver å pakke til juleferie. Vi blir borte fra i morgen og til over nyttår, og har baby med oss. Er så trøtt at jeg er helt svimmel etter tre grusomme netter, så jeg er spent på hvor mye vi glemmer:p

Huff da[emoji31] fort gjort å glemme ting da..

På appen kommer det opp hele tiden at jeg må logge meg inn. Men trykker bare avbryt og så er jeg innlogga uansett :p

Er appen jeg har brukt. Men da skal jeg huske det til neste gang [emoji39] ble veldig irritert til slutt [emoji28]

Back
Topp