Takk[emoji4] Er formen din bedre?God bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk[emoji4] Er formen din bedre?God bedring
Ja det kan det!Julibaby jakan det anbefales?
![]()
Få noen som liker til å smake på dem da?
Går ned for å ordne med juletreet..
Sagen, ja, den ligger i boden ute og nøklene til den ligger i jakken min som ligger oppe på kjøkkenet.
Går opp.
Er litt tørst og tar meg noe å drikke.
Går ned.
Sagen, ja, den ligger i boden ute og nøklene til den ligger i jakken min som ligger oppe på kjøkkenet.
Går opp.
Må bare sjekke BV og FB
Går ned.
Går opp.
Sjekker roastbiffen som står i ovnen og temperaturen.
Går ned.
Går opp.
Tar jakken og går ned.
Leter boden rundt uten å finne sagen.
Finner den til slutt i boden inne
Og så går no dagane
Effektiv i dag, ikke helt
Vittig, sånne dager har jeg ogsåGår ned for å ordne med juletreet..
Går opp.
Går ned.
Går opp.
Må bare sjekke BV og FB
Går ned.
Går opp.
Går ned.
Går opp.
Tar jakken og går ned.
Og så går no dagane

Såå trøtt idag![]()
Lever i håpetTakk en dupp. Kanskje fødselen starter da?

Lever i håpetMå hente ungene i barnehagen snart, så får ta sløvingen på sofaen når de har lagt seg
![]()
Ja, e tredje gangen , så burde ikke være overrasket at jeg kom til å gå over, men like kjedelig hver gangKjipt med overtid! Jeg ble satt igang denne gangen, men med førstemann startet fødselen etter en dupp![]()
Har noen små tak i magen, og var utslag på svake rier da jeg tok sånn sparketest på overtidskontrollen idag, men kjennes mere ut som mensmurringer Ja, e tredje gangen , så burde ikke være overrasket at jeg kom til å gå over, men like kjedelig hver gangHar noen små tak i magen, og var utslag på svake rier da jeg tok sånn sparketest på overtidskontrollen idag, men kjennes mere ut som mensmurringer
Men prøver å slappe av så godt som jeg kan, ikke alltids lett da
![]()
Føler faktisk at jeg har litt høy smerteterskel , men får se det annHuff. Jeg gikk på overtid med nummer 1 og. Høres ut som et mønster. Om det blir en tredje her så er det vel bare å forberede seg på overtid da og.
Håper det er fødsel på gang nå da, kanskje du bare veldig høy smerteterskel?
Masse lykke til![]()
Har dabbet av før
Men takk 
Sånn er dagene her ogsåGår ned for å ordne med juletreet..
Går opp.
Går ned.
Går opp.
Må bare sjekke BV og FB
Går ned.
Går opp.
Går ned.
Går opp.
Tar jakken og går ned.
Og så går no dagane

Herlig![]()
Vittig, sånne dager har jeg også![]()
Og når man endelig får treet opp i stuen og skal sette det i foten man har satt klar der treet skal stå legger man merke til en ting..Sånn er dagene her også![]()
Spennende! Ikke med vondter, men om det er noe på gangFøler faktisk at jeg har litt høy smerteterskel , men får se det annHar dabbet av før
Men takk
![]()

Flere enn meg som har hatt problemer med å logge inn? Måtte lage nytt passord 3 ganger før jeg kom meg inn [emoji85] brukt noen timer på det, for å si det sånn. Nå er det siste innspurt på beetillingsjulegave før jeg tar juleferie noen dager. Skal da konsentrere meg med å få lilleponni klar for stevne over nyttår, sånn at vi endelig kan gjøre litt morsomme ting, ikke bare sårstell [emoji28]
Skal bli deilig med lange dager i stallen igjen med ponnilusene mine, før nyttårsstresset starter igjen. Note to others; ikke ha to hester og en liten 4,5 åring samtidig [emoji23] heldigvis er lillemann like glad i å være i stallen som meg. Han syns det er litt urettferdig at jeg har to og han har ingen. Så kanskje utvide med en ponnilus til? [emoji848][emoji57]
Perfekt fordeling[emoji2] kos dere!