Skravletråd Desember

Flere enn meg som har hatt problemer med å logge inn? Måtte lage nytt passord 3 ganger før jeg kom meg inn [emoji85] brukt noen timer på det, for å si det sånn. Nå er det siste innspurt på beetillingsjulegave før jeg tar juleferie noen dager. Skal da konsentrere meg med å få lilleponni klar for stevne over nyttår, sånn at vi endelig kan gjøre litt morsomme ting, ikke bare sårstell [emoji28]

Skal bli deilig med lange dager i stallen igjen med ponnilusene mine, før nyttårsstresset starter igjen. Note to others; ikke ha to hester og en liten 4,5 åring samtidig [emoji23] heldigvis er lillemann like glad i å være i stallen som meg. Han syns det er litt urettferdig at jeg har to og han har ingen. Så kanskje utvide med en ponnilus til? [emoji848][emoji57]

Jeg er så skuffet over meg selv!
Jeg sa til mannen at fryseren i kjelleren er ødelagt, så vi må kaste alt inni den. Jeg glemte helt av det! Nå kjente jeg at det begynner å lukte der. Mannen skal ta det i kveld. Hodet mitt fungerer virkelig ikke i dårlige perioder :(

Jeg går rundt meg selv på stua om pynter mens jeg rydder litt. Så skal klesvasken ned og en ny opp, og jeg har enda ikke husket på ammeinnlegg. Og Lillejenta prøver å krabbe. Og jeg lurer på om hun kanskje prøver å bæsje også. Og jeg føler meg varm og ekkel.
Og jeg vet ikke om jeg tør å gi bort seigmenn. Kanskje de smaker grusomt?

God ettermiddag alle:D har ikke kommet meg ordentlig i gang i dag jeg. Men nå må jeg gire opp litt, så jeg hvertfall rekker å gjøre noe før barna skal hentes i barnehagen:-)

Jeg sa til mannen at fryseren i kjelleren er ødelagt, så vi må kaste alt inni den. Jeg glemte helt av det! Nå kjente jeg at det begynner å lukte der. Mannen skal ta det i kveld. Hodet mitt fungerer virkelig ikke i dårlige perioder :(

Jeg går rundt meg selv på stua om pynter mens jeg rydder litt. Så skal klesvasken ned og en ny opp, og jeg har enda ikke husket på ammeinnlegg. Og Lillejenta prøver å krabbe. Og jeg lurer på om hun kanskje prøver å bæsje også. Og jeg føler meg varm og ekkel.
Uff. God klem og god bedring til deg :-)
Kanskje du trenger å slappe av litt? :-)

Ang seigmenn, smak på dem da vel?

Uff. God klem og god bedring til deg :)
Kanskje du trenger å slappe av litt? :)

Takk <3
Skulle what slappet av litt ja. Det er ikke det at jeg gjør så mye, men jeg tenker så mye. Får ikke til å stenge ut min indre sekretær :confused:

Back
Topp