Den kommer til å bli fantastisk når jeg er ferdig med å rydde og vaske.
Jeg hater å gjøre det![]()
Med litt julemusikk går det fint![emoji1]
Hilsen hu med vaskedame[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kommer til å bli fantastisk når jeg er ferdig med å rydde og vaske.
Jeg hater å gjøre det![]()
Takk[emoji4]God morgen og god bedring[emoji4]
Mhm namMmm....nybakt brød er himmelsk[emoji1]
graddost og en sennep vi kjøpte på julemarked i gårGod morgen[emoji4] Det hørtes fantastisk godt ut[emoji4] Hva har du på?
Det har jeg også lyst påMed litt julemusikk går det fint![emoji1]
Hilsen hu med vaskedame[emoji23]
Du eller barn?[emoji4]
Vært heldige dere da3 PP med begge...
Det er detStor variasjon ja.. [emoji848]
God bedringGod morgen[emoji4]
I dag skal snuppa endelig i bhg, etter en uke hjemme. Så satser vi på at jeg og sambo også blir friske igjen til jul.
Alltid godt detGod morgen . Så godt med nybakt brød
Julibaby jaGratulerer så masse! Julibaby?
Uff. God klem og god bedring til degJeg er så skuffet over meg selv!
Jeg sa til mannen at fryseren i kjelleren er ødelagt, så vi må kaste alt inni den. Jeg glemte helt av det! Nå kjente jeg at det begynner å lukte der. Mannen skal ta det i kveld. Hodet mitt fungerer virkelig ikke i dårlige perioder
Jeg går rundt meg selv på stua om pynter mens jeg rydder litt. Så skal klesvasken ned og en ny opp, og jeg har enda ikke husket på ammeinnlegg. Og Lillejenta prøver å krabbe. Og jeg lurer på om hun kanskje prøver å bæsje også. Og jeg føler meg varm og ekkel.
Og jeg vet ikke om jeg tør å gi bort seigmenn. Kanskje de smaker grusomt?
Jeg er så skuffet over meg selv!
Jeg sa til mannen at fryseren i kjelleren er ødelagt, så vi må kaste alt inni den. Jeg glemte helt av det! Nå kjente jeg at det begynner å lukte der. Mannen skal ta det i kveld. Hodet mitt fungerer virkelig ikke i dårlige perioder
Jeg går rundt meg selv på stua om pynter mens jeg rydder litt. Så skal klesvasken ned og en ny opp, og jeg har enda ikke husket på ammeinnlegg. Og Lillejenta prøver å krabbe. Og jeg lurer på om hun kanskje prøver å bæsje også. Og jeg føler meg varm og ekkel.
Og jeg vet ikke om jeg tør å gi bort seigmenn. Kanskje de smaker grusomt?
Uff. God klem og god bedring til deg
Kanskje du trenger å slappe av litt?![]()
God ettermiddag allehar ikke kommet meg ordentlig i gang i dag jeg. Men nå må jeg gire opp litt, så jeg hvertfall rekker å gjøre noe før barna skal hentes i barnehagen
![]()
Ang seigmenn, smak på dem da vel?
Få noen som liker til å smake på dem da?Jeg liker egentlig ikke bringebær. Skikkelig sjakktrekk å lage noe jeg ikke liker selv![]()